اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد:

ولایت مداری و انقلابی‌گری از ویژگی‌های یک کاندیدای تراز انقلاب اسلامی است

ولایت مداری و انقلابی‌گری از ویژگی‌های یک کاندیدای تراز انقلاب اسلامی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد گفت: اعتقاد راسخ به پروردگار متعال، ولایت مداری، انقلابی گری، تقوا، شجاعت، جهادی بودن از جمله ویژگی های یک کاندیدای تراز انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد صیادی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به شاخصه های مهم امام خمینی (ره) و شناخته شدن ایشان به عنوان الگو و رهبر جهانی اظهار داشت: بعد معنوی و ایمانی امام (ره) به عنوان یک انقلابگر واقعی، نقش بسزایی در شاکله شخصیتی امام عظیم الشان انقلاب داشته است به طوری که آن زمان که طلبه ای جوان بودند اساتیدی همچون آیت الله قاضی تبریزی هنگام ورود ایشان به کلاس درس به نشانه ی احترام در مقابلشان بلند می شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: امام خمینی (ره) در اوج تکلیف مداری هیچ گاه به دنبال نام، نشان نبودند؛ ایشان تنها کسی بود که در برابر لایحه استبدادی کاپیتولاسیون و منافقین که اهدافی غیراسلامی داشتند ایستاد و البته به موجب آن هم تبعید شد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد با اشاره به این که امام (ره) منادی عدالت و دفاع از مستضعفین بود عنوان کرد: امام (ره)  هیچگاه چتری برای نزدیکان خود نبودند که اطرافیان به دنبال استفاده از موقعیت ایشان باشند؛ اگر خطایی از اطرافیانش سر می زد به شدت برخورد می کرد و عدالت محوری و طرفداری مطلق از مستضعفین از جلوه ها و ویژگی بارز امام (ره) بود.

,

وی با بیان این که عده ای به دنبال انحراف و دور شدن از مسیر اصلی نهضت امام(ره) هستند تصریح کرد: باید جریان زنده و پویا انقلاب اسلامی منتسب به امام زمان (عج) برای نسل جوان امروز به صورت صحیح بازگو و تبلیغ شود اگر این چنین بود قطعا دل های جوانان ما پذیرای این انقلاب با اهداف و آرمان های الهی است.

,

حجت الاسلام صیادی خاطرنشان کرد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان و استکبار جهانی بصیرت، جهاد فرزندان این انقلاب و تبعیت پذیری از ولایت فقیه به عنوان ستون و عمود این نظام است.

,

وی با اشاره به نقش مهم جوانان در پیشرفت، اقتدارو سرافرازی کشور بیان کرد:جوانان انقلابی امروز این مرز و بوم به تبعیت از همان جوانان انقلابی جنگ هشت ساله که اجازه ندادند وجبی از از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد جبهه تکفیر را در عراق و سوریه زمینگیر کرده اند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد مهم ترین رکن انقلاب اسلامی را مردم سالاری دانست و اظهارداشت: اعتقاد راسخ به پروردگار متعال، ولایت مداری، انقلابی گری، تقوا، شجاعت، جهادی بودن از جمله ویژگی های یک کاندیدای تراز انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه