اخبار داغ

وقتی« کرونا» جان زن چینی را نجات می‌دهد!

وقتی« کرونا» جان زن چینی را نجات می‌دهد!
یکی از خانم‌های ساکن شهرستان جینشان چین با ادعای ابتلا به ویروس کرونا مرد سارقی را که به خانه او حمله کرده بود، ترساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از خانم‌های ساکن شهرستان جینشان چین با گفتن اینکه اخیراً از شهر ووهان (مرکز شیوع ویروس کرونا) بازگشته و دچار این ویروس است، مرد تجاوزگر و سارقی را که به خانه او حمله کرده بود، ترساند.

 این حادثه در ۳۱ ژانویه رخ داده است. متجاوز وارد خانه یک زن در حال خواب شد. او صدای پای متجاوز شنیده، از خواب بیدار شده و با صدای بلند فریاد زد. جنایتکار گردن او را گرفت، دهانش را بست و سعی کرد به این زن تجاوز کند.

در این هنگام صاحب خانه تصمیم گرفت با تظاهر به ابتلا به ویروس کرونا، متجاوز را بترساند. با سرفه کردن گفت:" من تازه از ووهان برگشتم و علائم ابتلا به ویروس در من ظاهر شده است. به این دلیل در خانه می‌نشینم تا دیگران را آلوده نکنم. " با شنیدن سخنان او، مهاجم فرار کرد. بعدا معلوم شد که او یک گوشی هوشمند و ۳.۰۸ هزار یوان (حدود ۴۰۰ دلار) پول نقد ر ا به سرقت برده است.

این زن چینی به پلیس مراجعه کرد و مأموران متجاوز را در لیست افراد تحت تعقیب قرار دادند. به زودی، خود مهاجم به پلیس مراجعه کرد و به این جنایت اعتراف کرد. وی معلوم شد که یک ساکن ۲۵ ساله شهر چونگ کینگ است که پس از مشاجره با خانواده، از خانه خود فرار کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که در زایشگاهی در شهر هاربین چین واقع در استان هیلونگ جیانگ، یک زن مبتلا به ویروس کرونا دختر سالمی به دنیا آورد. پزشکان میزان سلامت نوزاد را طبق مقیاس Apgar، ده در ده ارزیابی کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه