اخبار داغ

رئیس دفتر رئیس جمهور:

جلوی واردات کالاهای مشابه تولید داخل گرفته می‌شود

جلوی واردات کالاهای مشابه تولید داخل گرفته می‌شود
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تا سال گذشته بعضی از محصولات را وارد می‌کردیم اما وقتی تولید داخل داریم باید جلوی واردات را بگیریم تا از تولیدکنندگان حمایت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمود واعظی پنجشنبه شب در مراسم افتتاح واحد نئوپان شرکت نکاچوب با تبریک دهه فجر و با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای راه‌اندازی این واحد، اظهار کرد: امیدوارم کار بزرگی که شروع کردید ادامه پیدا کند.
 
وی بیان کرد: زمانی که آمریکا تحریم‌های گسترده علیه ما شروع کرد به امید این بود که کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل و کارگران بیکار و اقتصاد فلج شود تا مردم را مقابل نظام قرار دهند.
 
رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها گفته بودند که ایران سه ماه بیشتر نمی‌تواند تحمل کند ولی امروز دو سال است که نتوانستند به خواسته خود برسند.
 
واعظی افزود: در دولت کسی که یک شغل ایجاد کند و حتی یک نفر را نگذارد بیکار شوند مورد تکریم است.
 
وی تصریح کرد: تا سال گذشته بعضی از محصولات را وارد می‌کردیم اما وقتی شما تولید می‌کنید باید جلوی واردات را بگیریم تا از شما حمایت شود.
 
سعید نوری مدیرعامل شرکت نکاچوب نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات موجود در شرکت، گفت: حدود 700 نفر نیرو داریم که 481 نفر در حفاظت جنگل حضور دارند که بخش بزرگی از جنگل استان را حفاظت می‌کنند اما قرارداد آنها در انتهای سال به پایان می‌رسد و نیاز به حمایت برای تمدید قرارداد با آنها داریم.
 
نوری بیان کرد: 21 میلیارد تومان به همراه 51 هزار متر مکعب از سازمان جنگل‌ها طلب داریم که اگر آن را دریافت کنیم بخش بزرگی از مشکلات ما برطرف می‌شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه