اخبار داغ

ضعیف‌ترین انتخاب برای تیم ملی

ضعیف‌ترین انتخاب برای تیم ملی
فدراسیون فوتبال فردی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کرد که در بین گزینه‌های مد نظر ضعیف‌ترین و به نوعی بدترین انتخاب بود و طبیعتا باید مسئولیت تبعات آن را هم بپذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون فوتبال پس از بررسی گزینه های مختلف برای سپردن هدایت تیم ملی به وی، در نهایت از بین نفراتی که مد نظرش داشت «دراگان اسکوچیچ» را انتخاب کرد. مرد ۵۱ ساله کروات که کارنامه قوی ندارد و از آخرین جامی که کسب کرده بیش از ۱۰ سال گذشته است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اسکوچیچ سال ۲۰۱۳ وارد فوتبال ایران شد و کارش را با ملوان شروع کرد و بعد به تیم های خونه به خونه، فولا و صنعت نفت رفت و با هیچیک از این تیم ها نتوانست به قهرمانی و یا موفقیت بزرگی برسد.
,
 
,
اسکوچیچ که در زمان فوتبالش هافبک بوده و برای تیم های ریکا کرواسی و لاس پالماس اسپانیا بازی کرده است، در چند تیم عربی از جمله النصر عربستان و العربی کویت هم سرمربی بوده اما با نتوانست با این تیم ها به موفقیت زیادی برسد.
,
 
,
وی در کرواسی کاپ این کشور را برده و در اسلووانی هم یک کاپ و یک سوپرکاپ را با قهرمانی به پایان برده تا تنها جام هایی که وی توانسته در دوران فوتبالش کسب کند همین سه جام باشد!
,
 
,
اسکوچیچ که نزدیک به هشت سال است در فوتبال ایران حضور دارد تاکنون روی نیمکت هیچیک از تیم های بزرگ و درجه اول فوتبال کشورمان ننشسته است. او در تیم هایی که حضور داشته یا کارش را به انتها نرسانده و یا به موفقیتی نرسیده است.
,
 
,
با این کارنامه ضعیف مشخص نیست مسئولان فدراسیون فوتبال بر چه اساسی وی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده اند.
,
 
,
فدراسیون فوتبال که در سالهای اخیر عملکردی ضعیف و پرانتقاد داشته است با این انتخاب کلکسیون ناکامی هایش را تکمیل کرد و بعید به نظر می رسد با کارنامه ای که اسکوچیچ دارد بتواند تیم ملی را به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ببرد.
,
 
,
آنچه در مورد اسکوچیچ در بین اهالی فوتبال مطرح است اینکه وی به واسطه فعالیت مدیر برنامه ها و یا دلال ها بین تیم ها جابجا می شود نه براساس شایستگی و تاثیرگذاری فنی. باید دید برای فدراسیون فوتبال هم همین افراد تاثیرگذار بوده اند یا فدراسیون به این تشخیص رسیده که وی از نظر فنی به درد تیم ملی خورده است!
,
 
,
اظهار نظر مرتضی محصص عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال لحظاتی پس از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی که تاکید کرده ما فقط مشورت دادیم و انتخاب با هیات رئیسه بوده است، نشان می دهد برخی اهالی فدراسیون از هم اکنون به دنبال شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت انتخاب اسکوچیچ هستند!
,
 
,
منبع: مهر 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه