اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل‌آباد خبر داد؛

دستگیری 2 شکارچی قبل از شکار حیوانات وحشی

دستگیری 2 شکارچی قبل از شکار حیوانات وحشی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل‌آباد گفت: در سومین گشت مشترک زمستانه محیط زیست خلیل‌آباد و بردسکن 2 نفر شکارچی قبل از اقدام به شکار و این‌که حیوانی وحشی را از طبیعت شهرستان حذف نمایند متوقف و به خارج از منطقه هدایت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعید شفیعیان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل‌آباد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری سومین دوره از گشت‌های مشترک یگان‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌های خلیل‌آباد و بردسکن در فصل زمستان، مأمورین یگان محیط زیست به پایش و دوربین کشی در ارتفاعات شهرستان خلیل‌آباد پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در این پایش با مشاهده دو نفر در این ارتفاعات به آن‌ها مشکوک شده و در راستای جلوگیری از وقوع جرم شکارچیان مذکور که فاقد پروانه شکار و صید بودند را قبل از اقدام به شکار متوقف و با هماهنگی قضایی به خارج از منطقه هدایت کردند.

,

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه از متخلفین یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و تعدادی فشنگ کشف شد، تصریح کرد: مشارکت و همکاری مردم در جلوگیری از وقوع جرم‌های زیست‌محیطی از مهم‌ترین عوامل حفاظت از محیط زیست است.

,

وی در پایان اذعان کرد: شهرستان خلیل‌آباد در استان خراسان رضوی زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری چون قوچ و میش، کل و بز، کبک، تیهو، انواع باقرقره و سایر گونه‌های جانوری و گیاهی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه