اخبار داغ

مبارز انقلابی:

رژیم طاغوت هیچ‌گاه به‌دنبال استقلال نبود

رژیم طاغوت هیچ‌گاه به‌دنبال استقلال نبود
علی آقا حمزه ای بابیان اینکه ملت ایران در دوران طاغوت در بین مردم عدالت نبود و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند گفت: هیچ‌گاه رژیم شاهنشاهی به‌دنبال استقلال نبود و تمایل داشتند که همیشه زیربار منت بیگانگان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آقا حمزه‌ای از مبارزان انقلابی اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، داشتن استقلال را یکی از دلایل انقلاب مردم ایران در زمان شاهنشاهی خواند و اظهار کرد: ملت ایران در دوران طاغوت از عدالت به دور بودند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند که گویی خداوند امام خمینی(ره) را برای نجات این ملت مظلوم و زجر کشیده دوران شاهنشاهی فرستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: مردم ایران با رهنمودها و سخنرانی‌های امام خمینی(ره) و حتی اعلامیه های که از ایشان در کشورهای مختلف صادر می‌شد و به دستشان می‌رسید، دل خوش بودند و دنبال یک انقلاب بزرگ را گرفتند.

,

مبارز انقلابی اسدآبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی و ادامه جهانی شدن انقلاب حضرت مهدی(عج) است، گفت: امام راحل در پی ناعدالتی‌ها قیام کرد و بارها در سخنانشان می‌فرمود که نباید مردم زیر بار ظلم و جور بروند، و آنجا بود که این سخنان دلنشین امام ریشه محکمی را در پایداری انقلاب رقم زد.

,

وی با اشاره به وابستگی‌های دوره طاغوت به کشورهای دیگر، گفت: وقتی شاه خائن قانون ننگین کاپیتولاسیون را برگزار کرد و انسان‌های آزاده ایرن ارزش خاصی در هیچ جا نداشتند، امام خمینی با قیامش نخواست که ملت ایران خار و ذلیل باشند بلکه از آنان خواست که خود را از این ذلت آزاد کنند.

,

حمزه ای با بیان اینکه سلطنت طلبان و رژیم شاهنشاهی تنها به دنبال منفعت خود بودند و مردم برای آنها مهم نبوده و ارزشی نداشتند، تصریح کرد: آنان رفاه و منفعت خود را در گرو وابستگی می دیدند و مردم را نادیده می‌گرفتند.

,

وی گفت: با گذشت  ۴۱ سال از انقلاب اسلامی، هنوز حرف از مذاکره و سازش با بیگانه از سوی برخی مسئولین مطرح می‌شود و این نشان از ناتوانی چنین مسئولانی دارد.

,

مبارز انقلابی اسدآبادی ادامه داد: ما برای چنین مسئولانی متأسفیم و باید نسبت به این رفتار و دیدگاه خود تجدیدنظر کنند و همراه با رهبر انقلاب و ملت باشند.

,

حمزه ای با باین اینکه هیچ گاه رژیم شاهنشاهی به دنبال استقلال نبود و تمایل داشتند که همیشه زیربار منت بیگانگان باشیم، افزود: این نوع وابستگی به غرب و کشورهای بیگانه نشان از عجز و ناتوانی چنین رژیمی بود و آنان چون منفعتشان در این نبود که از وابستگی دست بکشند، بنابراین مطیع بیگانه بودند.

,

وی بابیان ینکه رژیم سلطنتی و طاغوتی هیچ وقت به فکر مردم نبودند، گفت: البته اگر به فکر مردم می‌شدند، دیگر از بخوربخورها خبری نبود و نمی‌توانستند آزادانه با بیگانگان بریز و بپاش داشته باشند.

,

حمزه ای با بیان اینکه بارها رژیم طاغوتی شاه دنبال تحقیر ایران بود و البته همین خط وابستگی‌ها نسبت به غرب و آمریکا، تحقیر است، گفت: آنان ملت را تحقیر می‌کردند تا منافعشان به خطر نیفتد و به فکر آزادی خود بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه