اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

مردم ایلام در انتخابات مجلس سربلند خواهند بود

مردم ایلام در انتخابات مجلس سربلند خواهند بود
امام جمعه ایلام گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور ایلام همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام ایستاده و در انتخابات پیش رو نیز با سربلندی از این عرصه بیرون خواهند آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: تقوا بهترین توشه‌ای است که انسان می‌تواند همراه خود در سفر طولانی آخرت داشته باشد، بنابراین دهه فجر نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: هیچ مسلمانی در این دنیا نمی‌تواند تنفس در این دنیا را مدیون بنیان گذار انقلاب، امام خمینی(ره) نباشد، زیرا امام راحل ملت را از ظلمت شاه و آمریکا بیرون کشیده و به عزت و آزادی رساند.

,

کریمی تبار افزود: از برکت انقلاب هم اکنون فریاد مرگ بر امریکا در جهان طنین انداز شد، ما باید قدردان این نعمت باشیم و همواره راه امام راحل را ادامه دهیم.

,

امام جمعه ایلام گفت: رهبر انقلاب در دیدار ۱۶ بهمن با اقشار مختلف مردم، شرکت در انتخابات را توصیه کرد، زیرا شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت خودمان به دست خودمان است.

,

وی یادآور شد: برخی در داخل کشور می‌گویند انتخابات، انتخاب نیست، بلکه انتصابات است، و نمایندگانی که به مجلس می‌روند از قبل انتخاب شده‌اند، این مباحث کاملا کذب است، و انتخاب این افراد دست مردم است.

,

کریمی تبار حضور مردم استان ایلام در صحنه های حساس نظام را پرشور خواند و گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور ایلام همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام ایستاده و در انتخابات پیش رو نیز با سربلندی از این عرصه بیرون خواهند آمد.

,

خطیب جمعه ایلام  بر شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افرود:  دشمن با تمام سرمایه گذاری این مباحث را رصد کرده و می‌خواهد بداند مردم به نظام پایبند هستند یا خیر؛ بنابراین مردم مانند گذشته با شرکت در راهپیمایی بار دیگر کشت محکمی بر دهن استکبار جهانی خواهند زد. 

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه