اخبار داغ

امام جمعه قم:

هر تک رای مردم در دوم اسفند دشمنان را عقب می‌راند

هر تک رای مردم در دوم اسفند دشمنان را عقب می‌راند
آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه در دوم اسفند ماه هر تک رأی ملت، دشمن را یک گام به عقب می‌راند گفت: عده‌ای از روی نادانی و ساده‌لوحی سخن از مذاکره با تروریست‌های می‌زنند اما محور مقاومت و ایران قهرمان، داغ مذاکره خفت‌آمیز و گفتگو با شما ظالمان را بر دلتان خواهد گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه 18 بهمن قم که در مصلا قدس برگزار شد اظهار کرد: جامعه اسلامی و پاک جامعه‌ای است که نام ها در آن نیکو است و مضامین اخلاقی را منعکس می‌کند اما نام هایی که تحت تأثیر فرهنگ جاهلی و غربی و حامل مضامین ناروا است مورد مذمت قرارگرفته است اسلام همان‌طور که نسبت به تغذیه حلال برای پرورش صحیح تأکید داشت بر نام نیک نیز تأکید دارد.

امام‌جمعه قم بیان کرد: نام های خوب یک مسئولیت‌هایی را به دنبال دارد جایی که نام کسی که هم نام پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی است احترام خاص باید برای او قائل شد، در خصوص نام حضرت فاطمه(س) نیز بیان‌شده کسی که هم نام حضرت زهرا است حرمت پیدا می‌کند.

اعرافی با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی گفت: در  دهه فجر خورشید اسلام و خورشید ایمان و تقوا بر سرزمین ایران تابید و در عصر حکومت اهریمنی مردم مقاوم و شجاعان در قم پرچم اسلام ر ا بر دوش گرفتند و در برابر جهالت‌ها ایستادند  و با پیروی از امام پایه جدیدی در جهان را پایه‌گذاری کردند ملت ایران پرچم‌دار احیای اسلام بودند.

وی تصریح کرد: آزمون نسل‌های جدید این بود که در حصار گذشته نماندند و چهل سال این راه طولانی را پیمودند آفرین به این ملت بزرگوار که راه امام و رهبری را شناختند، در این مسیر مسئولان خطا کرده و کاره‌ای ناروا کردند اما ملت مسیر را درست تشخیص دادند و از همه عقبه‌ها به‌درستی گذشتند.

پیشرفت‌های 41 ساله انقلاب در سطح بین‌الملل چشم‌گیر بوده است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: پدیده انقلاب اسلامی یک پدیده نو در عالم معاصر بود و هسته معنایی جدید و فصلی جدید در تاریخ بشر گشود ملت ایران در تاریکی و سیطره مطلق مادیات نشان داد سیاست جامعه را با اخلاقیات می‌شود گره زد، ملت باهمت بلند قله‌های بزرگی را طی کرد درحالی‌که در این 41 سال در جنگ و توطئه بودیم و بر ملت ایران تحریم‌های ظالمانه تحمیل‌شده بود اما ملت ایران و دانشمندان عزیز ما در قلمروهای مختلف رتبه‌های بزرگ جهانی را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت و بهداشت، آبخیزداری، سدسازی، آموزش و پروش ، سواد، دانشگاه، خدمات رفاه، صنعت، کشاورزی، انرژی، هوا و فضا ،سلول‌های بنیادی، حمل‌ونقل و ارتباطات و دیگر حوزه‌ها با رتبه‌های بالا با شاخص‌هایی که در سطح بین‌المللی ارائه می‌شود پیشرفت‌های زیادی داشتیم.

اعرافی اظهار کرد: در حوزه صنایع دفاعی و موشکی و انواع صنایع دفاعی قدرت بازدارندگی قوی تولیدشده است و در حوزه اقتدار منطقه‌ای، ایران به اقرار دشمنان دارای یک بازدارندگی و  نظام قدرت و حوزه نفوذ بین المللی است که این دستاوردها دستاوردهای کمی نیست، البته اشکالات و خطاهایی هم وجود دارد گاهی مسئولان اشتباه کردند و راه‌های غلط رفته‌اند که  به‌واسطه آن شکست‌هایی خورده‌ایم که در مقابل مستضعفان شرمندگی داریم اما حجم این دستاوردها در برابر کاستی‌ها زیاد است.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز در آخرین لحظات دشمنان با فشار حداکثری امنیت، استقلال  ایران را مورد هجمه قرار داده‌اند و به دنبال  و فروپاشی اقتصاد ما با تحریم هستند تا مردم را مأیوس کنند متأسفانه  کسانی هم از درون حرف‌هایی می‌زنند که یاس مردم را زیاد کنند، با رویکردهای غرب گرایانه، تلاش برای تولید آشوب می خواهند مردم را از ارزش‌های بزرگ جدا کنند.

وی ادامه داد: مقاومت در برابر توطئه‌های سهمگین راز ماندگاری ملت در برابر این فشارها بوده است اگر این فشار بر ملت‌های دیگر وارد می‌شد در هم می‌شکستند مقاومت بالاترین رمز ماندگار ملت و شکوفایی انقلاب است همچنین حضور درصحنه‌های حماسی از دیگر رمزهای ماندگاری ملت و انقلاب است حضور در راهپیمایی و دیگر تجمعات انقلابی که این حضورهای عظیم میلیونی راز پایداری ملت بود آخرین برگ درخشان ملت در تشییع میلیونی پیکر حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز بود.

اعرافی عنوان کرد: 36 انتخابات بزرگ در این 41 سال برگزارشده است که نمونه آن در هیچ‌یک از کشورهای منطقه وجود ندارد در این مدت  قدرت دست‌به‌دست شده جناح‌ها آمدند و رفتند  و ملت با آزادی تمام در انتخابات حضور پیدا کردند این روزها در برابر دو آزمون بزرگ قرار داریم 22 بهمن 2 اسفند هر یک نفر حضور در راهپیمایی 22بهمن دشمن را یک گام  به عقب می‌راند امنیت را بالا می‌برد و دشمن را مأیوس  می‌کند همه را ترغیب و تشویق به حضور در انتخابات کنید و همه باید برای ایران و اسلام همه  بیایند و هیچ عذری مقبول نیست از مذاهب و ادیان مختلف باید حضور پیدا کنند و در 2 اسفند هر تک رأی شما ملت دشمن را یک گام به عقب می‌راند  و اقتدار ملی را افزایش می‌دهد و دشمن را مأیوس کنند.

داغ مذاکره بر دل ظالمان خواهد ماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: حضور و رأی شما همه را توطئه‌های دشمنان را  نابود می‌کند همه باید به قانون تمکین کنند و همه گروه‌ها و جناح‌ها در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند و با توجه به شاخص‌هایی که رهبری فرمودند رأی دهند.

اعرافی با اشاره به معامله قرن تصریح کرد: نفرین بر خون آشامان عالم و متجاوزان و تروریست‌های عالم که  بعد از سال‌ها اشغال فلسطین با معامله قرن به دنبال ذبح فلسطین جلوی چشمان امت اسلام هستند دشمنان اسلام  بدانید به لطف خدا و همت محور مقاومت و فلسطین قهرمان و ایران مقتدر نقشه آن‌ها نقش  بر آب می‌شود و دست‌مایه‌ای برای مبارزات قوی و شکست آمریکا و صهیونیست‌ها خواهد شد.

امام‌جمعه قم افزود: محور مقاومت و ایران قهرمان داغ مذاکره خفت‌آمیز و گفتگو با شما ظالمان را بر دلتان خواهد گذاشت عده‌ای از روی نادانی و ساده‌لوحی سخن  از مذاکره با تروریست‌های می‌زنند اما آمریکا بداند جواب آن‌ها  انتقام سخت و پرچم یالثارات حسین خواهد بود در این مسیر به فضل خدا شکست خواهید خورید و گورتان در همین‌جا کنده خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
, پیشرفت‌های 41 ساله انقلاب در سطح بین‌الملل چشم‌گیر بوده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, داغ مذاکره بر دل ظالمان خواهد ماند,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه