اخبار داغ

ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری:

معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها

معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور مردم برگزار شد و ائمه جعمه این استان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی از اهمیت حضور به موقع ملت ایران در صحنه‌های مهم چون 22 بهمن و انتخابت سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور مردم برگزار شد و ائمه جعمه این استان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی از اهمیت حضور به موقع ملت ایران در صحنه‌های مهم چون 22 بهمن و انتخابت سخن گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

, نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:,

مردم ایران با صداقت در صحنه حاضر و خنثی‌کننده فتنه دشمنان هستند/معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها

, مردم ایران با صداقت در صحنه حاضر و خنثی‌کننده فتنه دشمنان هستند/معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها, مردم ایران با صداقت در صحنه حاضر و خنثی‌کننده فتنه دشمنان هستند/معامله قرن سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها,

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به آیات سوره بقره اظهار کرد: خداوند در این سوره بعد از بیان سرگذشت تالوت و جالوت و بنی اسرائیل یک اصل مهم را عنوان می‌کند.
 
وی با بیان اینکه بنای خدا همواره بر این است که عواملی را برای نجات انسان‌ها قرار دهد ادامه داد: اگر خدا کسی را برای راهنمایی انسان‌ها نیاورد آن‌ها خود را به هلاکت می‌رسانند.
 
نکونام خاطرنشان کرد: خدا در قرآن می‌فرماید اگر مردمی خود علیه فساد بلند نشوند فساد جامعه را می‌گیرد و انقلاب اسلامی ایران و حرکت امام خمینی (ره) مصداق بارزی از این آیه هستند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حرکت امام خمنی (ره) را انبیاگونه عنوان کرد و بیان داشت: حرکت برای جلوگیری از ظلم و ستم نوعی از جهاد است و کار آن روز ملت ایرن از این نوع بود.
 
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه کاملی از یک انسان تربیت یافته در مکتب انقلاب بود و به همگان درس ایستادگی و مبارزه با ظلم داد.
 
نکونام با اشاره به اینکه 41 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران مقابل ظلم زورگویان جهان به خواست خدا بوده است گفت: به فضل پروردگار و با ایستادگی در مقابل مستکبرین به زودی دشمن شکست خواهد خورد و در این راه همه زنان و مردان باید خود را لشکری اللهی بدانند و با این نگاه به مبارزه با استکبار و فساد ادامه دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه نباید به سخنان کسانی که سعی دارد نگاه مبارزه در مقابل ظلم را کم‌رنگ کنند توجه داشت یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران یک تغییر ساختاری نبوده بلکه تغییر در فکر، اندیشه و نگرش ملت ایران و حاکم کردن ارزش‌های انقلاب است.
 
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انسان باید به‌صورت مدام و مستمر بر این باور باشد که همواره سه شاهد همراهش هستند که غیر از شهود دیگر بوده و اگر آن‌ها را ناظر بر اعمال خود ببینیم مومن است و درغیراینصورت باید ایمانمان اصلاح شود.
 
نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: ام البنین یک بانوی قهرمان و قهرمان‌‌پرور بوده و پسری دلاورمرد ولایت‌مدار چون حضرت عباس را تربیت کرده است.
 
وی اضافه کرد: مادران شهدا در ایرن باید به خود ببالند که همچون این بانوی بزرگوار فرزندانی تربیت کردند که در راه دلایت از جان خود گذشتند و ما نیز باید به داشتن چنین زنانی در کشور افتخار کنیم و بیش از پیش آن‌ها را تکریم و تجلیل نماییم.
 
نکونام به 19 بهمن‌ماه سالروز بیعت همافران ارتش با امام راحل و روز نیروی هوایی اشاره و بیان داشت: این روز در تاریخ ماندگار شده و این اقدام همافران باعث شتاب بخشیدن به پیروزی انقلاب شد.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیستم بهمن سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) و تاکید کرد: این واقعه در تاریخ مهم و اثرگذار است چراکه بختیاری‌ها آن روز فارغ از نگاه و تعصبات قومی با حق بیعت کردند و با ولی خدا دست دادند و این ارزش بلندی است برای بختیاری‌ها.
 
وی به همزمانی 22 بهمن و مراسم چهلم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: 22 بهمن امسال متفاوت خواهد بود و رنگ و بوی شهادت دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: همه جا پذیرای حرکت توحیدی است و از همین رو انقلاب توحیدی و فطری ایران راه صادرات به سایر کشورها را دنبال می‌کند و بعد از گذشت 40 سال به فضل پروردگار هنوز زنده است، این انقلاب امروز شاداب‌تر و پرشتاب‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.
 
نکونام حضور مردم در انقلاب اسلامی را حقیقی عنوان و خاطرنشان کرد: مردم با صداقت در صحنه حضور دارند و خنثی‌کننده فتنه‌ها هستند و این ویژگی منحصربه‌فرد انقلاب است.
 
امام جمعه شهرکرد افزود: عزت‌بخشی و کرامت انسانی ارمغان انقلاب برای انسان‌ها بوده و سایه ذلت نوکری را از ملت ایران گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کردند بعد از شهادت حاج قاسم شتاب اقدامات علیه استکبار کمتر می‌شود اما امروز شاهد حواث مهمی چون پیروزی یمنی‌ها، عملیات موفق در شرق سوریه و... هستیم و این نشان می‌دهد شهادت سردار سلیمانی همچون حیاتشان برای جبهه مقاومت برکات بسیاری داشته است.
 
نکونام معامله قرن را توخالی و پوچ دانست و عنوان داشت: این معامله بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب نابود خواهد شد و سرپوشی است بر شکست‌های آمریکایی‌ها.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را مهم عنوان و تاکید کرد: باید در انتخابات حضوری قاسم گونه داشت اما لازم است به این موضوع توجه شود که فرد اصلح انتخاب شود و مجلسی انقلابی روی کار بیاید، مردم نباید به سبب برخی از سوءتعبیرها از حضور بر سر صندوق‌های رای خودداری کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه شهر اردل:

, امام جمعه شهر اردل:,

انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست

, انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست, انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی امام جمعه اردل بااشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (ع ) و روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: سیزدهم جمادی‏الثانی، یادآور روزی غم‏انگیز است؛ روزی که در آن مادری فداکار و بانویی با عظمت از تبار دلاوران، به‏سوی معبود پر کشید، ام البنین، مادر پسرانِ حضرت علی(ع)، بعد از عمری تلاش، شکیبایی و استقامتْ با اهدای چهار فرزند رشید به پیشگاه مولایش، حسین‏بن علی(ع)، با دلی مالامال از محبت و عشق، راهی دیار دوست شد و در بقیع، آرام‏گاهِ خوبان برای همیشه رحل اقامت افکند.

بهرامی اظها کرد:این روز، مناسب‏ترین روز برای تجلیل از مادران و همسران شهدا که با سالروز وفات بانوی فداکار اسلام حضرت ام‏ البنین (س) همسر شهید و مادر چهار شهید گره خورده است.حفظ آرمان‏ها و ارزش‏های انقلاب اسلامی برای چنین خانواده‏هایی مهم است و باید از زحمات مادران گرانقدر شهدا که چشم و چراغ هدایت ملت هستند، قدردانی کرد وباید به این نکته توجه کرد که گذشت و ایثار مادران و همسران شهدا از عزیزترین‏های خود موجب شد تا امنیت و آزادی برای کشور رقم بخورد.

انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست
 
امام جمعه شهر اردل در بخش دیگه خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به نزدیکی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه و اهمیت و ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز اظهار داشت: در روز 22 بهمن‌ماه امسال نیز مانند سال‌های گذشته بنا به میثاقی که با خدا، رسول خدا(ص)، اهل بیت (ع)، امام راحل و مقام معظم رهبری داریم به میدان خواهیم آمد.

بهرامی با بیان اینکه: انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه با هیچ  یک از انقلاب‌های جهان نیست چرا که بر پایه مبانی الهی و دینی استوار است و برگرفته از مکتب ناب محمدی و مکتب علوی و فاطمی است افزود:انقلاب بهمن 57تمام کاروپایان کارنبود بلکه آغازتحولات عمیق وگسترده تر، هم برای ملت ایران وهم دنیای امروزی است.

وی بیان کرد:انقلاب ما به هرکجا رسید تحول درونی ایجادکرد که از آثارآن بیداری، عزت و اقتدار از جمله تحولات لبنان، پیروزیهای بزرگ سوریه، تحولات عراق، قدرت نمائی یمنی ها وپیروزی های انصارالله دربرابر متجاوزان سعودی از آثارانقلاب ملت ما است.

امام جمعه شهر اردل گفت: گرچه ملت در درون کشور ازبرخی کاستی هاومشکلات ناراضی است اما اینها نبایدمانع حضورگسترده درمیدانی که مواجهه مستقیم ملت بادشمنان کینه توز است بشود لذا حضورگسترده ما در راهپیمایی 22 بهمن پیام اقتدار، وپیام تاکیدبر راه و آرمانهای انقلاب ازسوی ملت به دنیا خصوصا دشمنان داده می شود.

,
,
,
,
, انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه فارسان:

, امام جمعه فارسان:,

راهپیمایی امسال ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود

, راهپیمایی امسال ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود, راهپیمایی امسال ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود,

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: در مورد انتخابات باید عرض کنم امام خمینی (ره) به شخصیت شهید بزرگوار آیت‌الله سید حسن مدرس علاقه وافر داشتند و مکرر در فرمایش‌های خود از این روحانی ربانی یاد می‌فرمودند. به‌عنوان نمونه در اولین کتاب خود- کشف اسرار- می‌فرمایند ما میگوییم مدرس‌ها باید بر رأس هیئت تقنینیه و قوای مجریه و قضایی واقع شود تا کشور از این حال فلاکت بیرون بیاید.

‌وی افزود: مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مدرس از منظر امام راحل (ره) صداقت و صراحت در صیانت از مصالح کشور. بصیرت و بینش سیاسی. استعمارستیزی و دغدغه مندی در استقلال و پیشرفت و اعتلای کشور، شجاعت در مبارزه سیاسی و بی‌تأثیری تهدیدها در شخصیت او، ساده زیستی، وارستگی از دنیا و بی‌تأثیری تَطمیع در شخصیت او. مردمی بودن و روحیه خدمت به خلق بود.

ملک پور تصریح کرد: چند روز گذشته از معامله قرن که اسمش را خیانت قرن بگذاریم رونمایی شد. در این مراسم ترامپ با کینه و غیظ از ایران و سردار سلیمانی سخن گفت و با سخنانی تحقیرآمیز اعراب را مورد خطاب قرارداد و از اسرائیل منحوس تجلیل کرد.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: در این خیانت هویت دینی و تمامیت ارضی فلسطین در قبال مثلاً ۵۰ میلیارد دلار وعده‌ی نسیه، معامله خواهد شد و عملاً بخش دیگری از فلسطین اشغال‌شده و چند شهر کوچک با مقداری صحرا سهم فلسطین خواهد شد! شرایط کنونی فلسطین آیینه عبرت برای همه مردم منطقه است که باید در آن نگریست و آینده سازش و کوتاه آمدن در برابر استکبار را در آن به تماشا نشست.

وی عنوان داشت: معامله قرن، چیز جدیدی نیست. صورت پیش رفته و به‌روز شده‌ی پیمان‌ها و توافق‌های ننگین کمپ دیوید و شرم‌الشیخ و اسلو و مادرید و ژنو است. پیمان‌هایی که توسط سران خیانت‌کاری چون انور سادات (رئیس‌جمهور معدوم مصر) و ملک حسین و فهد و در پیدا و پنهان بسته‌شده است.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: در طول این سال‌ها تا پیروزی و دوران دفاع مقدس و گرفتاری‌های بی‌شماری که استکبار برای مردم فراهم کرد تا امروز در همه عرصه‌ها - مقاومت همراه ما بوده است. جوان‌هایی به شهادت رسیدند. انسان‌هایی مقاوم شکنجه شدند و به اسارت رفتند و فرزندانی یتیم شدند و مادران و همسرانی داغدار شدند (که فردا روز تکریم مادران و همسران شهدا است) خوب این‌ها مقاومت کردند - تا امروز که این درخت تنومند پرثمر به بار نشسته است. این عزت و صلابت ایران عزیز نتیجه مقاومت است. لذا مردم اجازه نمی‌دهند عده‌ای بی‌غیرت سیاسی و غرب‌زده دنباله‌رو اجنبی با پُزِ روشنفکری و با عنوان دیپلماسی به اسم مذاکره با این عزت بازی کنند.

ملک پور افزود: مقام معظم رهبری دیداری با مردم روز چهارشنبه داشتند البته بیانات مهم و حکیمانه‌ی ایشان در شرایط حساس کنونی، نکات راهگشایی را در بر دارد. انشالله این بیانات و رهنمودها در دیدار با نیروی هوایی و مداحان اهل‌بیت و مردم انقلابی تبریز تا پایان بهمن‌ماه، ادامه خواهد یافت و مانند همیشه، چراغ راهمان خواهد بود.

وی عنوان داشت: تأکید مهم رهبر معظم انقلاب بر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که حال و هوای دیگری نیز دارد. ۲۲ بهمن ۹۸ اربعین شهادت سردار سلیمانی است که آحاد مردم ما با یاد و نام او در این راهپیمایی شرکت می‌کنند؛ که فرمودند به یاری خداوند بزرگ، راهپیمایی امسال - در چهلم شهید سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه