اخبار داغ

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه:

جواب آمریکایی‌ها داده نشود، قدرت مقابله از کشور گرفته می‌شود

جواب آمریکایی‌ها داده نشود، قدرت مقابله از کشور گرفته می‌شود
معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه گفت: با یک برنامه‌ریزی دقیق، پایگاه نظامی عین‌الاسد مورد حمله موشکی قرار گرفت، اگر جواب آمریکایی‌ها داده نشود، قدرت مقابله از کشور گرفته و حمله نظامی به کشور قطعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز سردار عبدالله مبینی دهکردی معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل همواره از اینکه دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند ناراحت هستند و در مقابل این قدرت به لرزه افتاده‌اند.

وی ضمن بیان اینکه توان ملت ایران به فرماندهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی، نظام اسلامی را به یک قدرت بزرگ در منطقه و بین ‌الملل تبدیل کرده است، افزود: پس از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۱ پیام رسمی و غیررسمی به ایران داده شد که اگر دست از پا خطا کنند ۵۳ نقطه حساس را خواهند زد.

مبینی در ادامه با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی بود، بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در مکتب فکری انقلاب و دارای و تفکر انقلابی و در مسیر معنویت و مکتب امام راحل و شهدا حرکت می‌کرد و انتقال دهنده این مکتب و انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌ها بود.

معاون طرح‌ و برمانه سپاه قدس بود ضمن بیان اینکه اگر جواب آمریکایی‌ها داده نشود، قدرت مقابله از کشور گرفته و حمله نظامی به کشور قطعی است تشریح کرد: با یک برنامه‌ریزی دقیق، پایگاه نظامی عین‌الاسد مورد حمله موشکی قرار گرفت،‌ که تعداد کشته و زخمیان اهمیت ندارد بلکه به دست آوردن قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه مهم و مدنظر بوده و هست.

وی ضمن اشاره به اینکه برای نخستین بار از زمان تاسیس دولت آمریکا با قدمت ۲۰۰ ساله تاکنون هیچ دولت و حکومتی جرات و جسارت و توان مقابله با آمریکا را نداشته این حمله نظامی و هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکا جسارت و ابهت دورغین آمریکا در منطقه از بین رفته و روحیه شجاعت و جسارت در بین رزمندگان ایران و جهان اسلام زنده‌تر شد.

مبینی با تاکید بر اینکه آمریکا توان مقابله با ملت ایران را ندارد، عنوان کرد: کشور ایران به این توانمندی رسیده که با برد ۷۰۰ کیلومتر، یک نقطه را بزند با توجه به اینکه هیچ قدرت و نظامی هنوز توان فنی و تکنولوژی کشور را به دست نیاورده است.

معاون طرح و برمانه سپاه قدس  اضافه کرد: دستیابی جوانان ایران به این توان و قدرت برای کشور عزت و افتخار به دنبال داشت که این عزت و افتخار با جانفشانی شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و‌... بدست آماده است.

وی با تاکید بر دستیابی ایران به توان و قدرت بالا، عنوان کرد: در برخی حوزه‌ها مثل اقتصاد و معیشت مردم در کشور خوب کار نشده و باید برای رفع مشکلات این حوزه همان مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب امام پیاده‌سازی شود.

مبینی در ادامه صحبت خود با خطاب قرار دادن دولتمردان تاکید کرد: مذاکره با کشورهای آمریکای و اروپایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی ندارد و جتی اینکه از آمریکا بریده و به سمت اروپا متمایل شده‌ایم نیز صحیح نیست.

معاون طرح و برنامه سپاه قدس بیان کرد: اروپا نیز هیچ کاری نمی‌کند و وعده‌های آن‌ها پوچ است و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند، دولت‌های اروپایی به دنبال بازی دادن ایران هستند و اصل کشور و نظام ایران را قبول ندارند و تنها می‌خواهند کشور و نظام اسلامی ما مانند کشور عربستان وابسته باشد.

مبینی عنوان کرد: تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی، پایین بودن اشتغال و تحریم‌ها که در کشور وجود دارد یک امتحان است مردم ایران بایستی تلاش کنند مانند گذشته با اتخاذ تصمیم‌های درست سربلند و پیروز شوند، از آنجایی که دشمن هم‌اکنون به دنیال ترور شخصیتی اشخاص مهم در کشور است که پس از انجام عملیات روانی ترور شخصیت به ترور فیزیکی این افراد بپردازد.

معاون طرح و برنامه سپاه قدس ضمن تاکید به شرکت حداکثری مردم در انتخابات آتی اظهار کرد: ملت ایران در مشارکت‌های سیاسی، فارغ از همه اشکالاتی که وجود دارد با نگاه به افق و هدف‌های بالا در راستای معنویت و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امام راحل و شهدا شرکت خواهند کرد.

وی در پایان ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برشمرد و افتخارات این شهید والامقام در تمامی عرصه‌های کشور و بین‌المللی را یادآورشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه