اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطالبه مردم لرستان اشتغال جوانان است

مطالبه مردم لرستان اشتغال جوانان است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئله اصلی که در استان لرستان حرف اول را می زند، بیکاری و عدم اشتغال جوانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه شهر خرم آباد با اشاره به ضرورت تلاش برای برقراری عدالت در جامعه اظهار داشت: با اهتمام در راستای برقراری عدل و داد، اصلاح اختلافات، ایجاد الفت و دوستی، پوشاندن عیب دیگران، و ترویج معروفات در جامعه، نرمخویی و خوش رویی، سبقت در کارهای اخلاقی،کم شمردن کارهای خیرمان و زیاد شمردن اعمال بد، توشه سرای آخرتمان را فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:۲۵۰ سال نظام سلطه تمام امکانات خود را به برای دین زدایی و اسلام زدایی به کار گرفت؛ بعد از رنسانس همه امکانات علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی در قالب رمان، کتاب، سیاست وارد کردند تا دین، اسلام و حتی مسیحیت نیز نباشد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: نتیجه تقابل با اسلام این چنین شد که فرزندانی از نسل رسول خدا و حضرت ابراهیم(ع) با عصای موسایی، نفس مسیحایی و خلق و خوی نبوی قیام کرد و تمام برنامه های ۲۵۰ ساله را به گورستان تاریخ فرستاد و ۲۲ بهمن ۵۷ را رقم زد.

,

وی با بیان این که انقلاب امام راحل دل ملت ها را تسخیر کرد بیان کرد: با پشتیبانی، رشادت، صبر و بردباری پدران، مادران و فرزندان شما بزرگترین پایگاه دشمن سرنگون و انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ با شعار توحید، خداباوری، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و در دل ملت ها نفوذ پیدا کرد.

,

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به انتخابات اسفند امسال تصریح کرد: طبق فرموده رهبری منسوب ولی فقیه در لرستان نباید به حزب، جناح و گروهی تمایل نشان دهد ما وظیفه داریم مردم را به حضور و مشارکت حداکثری دعوت کنیم و بنده به افرادی که در ستاد نماز جمعه هستند تاکید کردم در ستاد انتخاباتی نباشند و برای هیچ فردی تبلیغ نکنند.

,

وی با اشاره به بیاناتی از امام خمینی(ره) پیرامون ویژگی های آیت الله مدرس بیان کرد: امام راحل فرمودند: «مثل مدرس انتخاب کنید و برماست که ابعاد روحی و بینش سیاسی و اعتقادی مدرس را بشناسیم و بشناسانیم» مدرس عوامل ارعاب و تطمیع در او اثر نمی گذاشت و با روحیه خدمتگزاری به مردم، ساده زیست، مردمی وارسته از دنیا و بی تاثیر از تطمیع بود.

,

 نماینده ولی فقیه در لرستان بااشاره به لزوم رعایت حق الناس در مراحل قبل حین و بعد از انتخابات خاطرنشان کرد: ملاک برای انتخاب کسانی که می خواهند سرنوشت ما را تعیین کنند رعایت چیزی است که از آن به عنوان حق الناس یاد می کنیم، اگر در انتخابمان حق الناس را رعایت نکنیم ظلم کردیم. تایید بی مورد صلاحیت و یا رد کردن بی مورد نامزدها، فریب در تبلیغات، استفاده از اموال عمومی، شایعه پراکنی، عدم رعایت حق الناس است.

,

وی با اشاره به اینکه ادب پذیرش آرا بعد از اعلام نتایج انتخابات اظهار داشت: با آگاهی، اطلاع، بصیرت و مطالعه بین خود و بین الله بشینیم، تفکر کنیم و کسی که به دنبال شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است رای داده، همه شما، شهیدان، جانبازان، رزمندگان و نسل های بعد از آن هنوز صدامان بلند است و همچنان به دنبال احقاق و تدوام همان شعار هستیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه مسئولان صنعتی و خدمات اجتماعی باید بیکاری جوانان اولویت کاریشان باشد افزود: مسائل فرعی ما را به خود مشغول نکند مسئله اصلی که در استان ما حرف اول را می زند مسئله بیکاری و عدم اشتغال جوانان است و این مطالبه مردم استان و جوانان عدالت خواه و معنویت گرا ماست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه