اخبار داغ

گزیده خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های خراسان شمالی؛

انتخاب مسئولان ناتوان، آفت جامعه دینی است/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب را بیمه می‌کند

انتخاب مسئولان ناتوان، آفت جامعه دینی است/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب را بیمه می‌کند
ائمه جمعه خراسان شمالی محور اصلی سخنان این هفته در نماز جمعه را شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن 98 و حضور در انتخابات اسفند قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه شهرستان بجنورد در نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات ائمه که اگر در جامعه‌ای افراد ناکارآمد پیشاپیش مردم قرار گیرند، جامعه رو به سقوط می‌رود ،اظهار داشت:  انتخاب مسئولان عاجز و ناتوان در پیش برد امور و کارهای مملکت ازجمله آفت‌های جامعه دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک،,

وی ادامه داد:  شخصی که به عنوان نماینده وارد مجلس می شود، در نظر داشته باشد که که تنها نماینده یک منطقه نیست بلکه نماینده تمام کشور است و باید به فکر  کشور و نظام باشد.

,

امام جمعه شهرستان بجنورد اضافه کرد: افراد و مدیران باید در جامعه دینی کارآمد باشند و در غیر این صورت ظلم به مردم و حق‌الناس و خیانت اتفاق می‌افتد.

,

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت:  نامزد انتخاباتی نباید برای وارد شدن به مجلس هر عملی را انجام دهد، همچنین افراد فعال در ستادهای انتخاباتی نیز مواظب باشند تا دین خود را به دنیا نفروشند.

,

وی  داشتن تجربه، کنترل بر قدرت و مدیریت شخصی ، توانایی بر انجام امور، دانا و اهل کار بودن، اهل قناعت بودن و دور از حرص و طمع، شجاع بودن برابر دشمنان، آینده‌نگری، داشتن ایمان قوی، دانش لازم را بخشی از ملاک های مهم در انتخاب فرد برای نمایندگی مجلس خواند.

,

امام جمعه بجنورد به وجود برخی از مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: اسلام و رهبر اسلام برای موضوعات اقتصادی برنامه دارد و بر اجرای اقتصاد مقاومتی تکیه و تأکید دارد اما عده‌ای این شعارها را تکرار می‌کنند ولی آن را اجرایی نمی‌کنند.

,

وی گفت:  کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند همه خوب هستند اما باید خوب‌تر را در این مسیر انتخاب کرد و اگر مردم نیز در شناخت این افراد دچار مشکل شدند از افراد بصیر و آگاه مشورت بگیرند.

,

حجت الاسلام یعقوبی حضور در پای صندوق‌ها رأی و انتخاب صحیح به همراه تشکیل مجلس قوی را از جمله مؤلفه‌های قوی شدن ملت و مملکت برشمرد و تصریح کرد: انتخابات، گردش نخبگانی جامعه را رقم می زند و فرصت مناسبی برای نمایش کارآمدی و مهارت افراد است.

,

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را بیمه می کند

, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را بیمه می کند,

حجت الاسلام احمدزاده خطیب نماز جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه 18 بهمن با اشاره به در پیش بودن دو اتفاق مهم در سال جاری، گفت: امسال ملت ایران مهم ترین جلوه های مردم سالاری دینی را رقم خواهند زد.
وی ادامه داد: حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دو مقطع تاریخ ساز سال ۹٨ خواهند شد.
احمد زاده اظهار کرد: 22 بهمن امسال همزمان با چهلم شهید سلیمانی از شکوه بیشتری برخوردار خواهد بود.
 وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهد شد، افزود: 22 بهمن ماه روز تجلی عزم راسخ ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.
امام جمعه آشخانه ادامه داد: این پیروزی بزرگ در حقیقت با رشادت، ایثارگری و شهادت طلبی های دلیر مردانی چون سردار سلیمانی رقم خورده است.
خطیب نمازجمعه آشخانه درادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع انتخابات، گفت: برگزاری پرشور انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود.
وی تاکید کرد: ملت ایران باید همچون گذشته مدافع نظام و ارکان نظام باشند.
احمد زاده در پایان گفت: ملت باید فردی را برای مجلس انتخاب کنند که متین، اتقلابی، شجاع و طرفدار عدالت باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,

غفلت از دستاوردها و آرمان های نظام، تهدیدی برای انقلاب است / هدف نماینده باید خدمت به مردم و نظام باشد

, غفلت از دستاوردها و آرمان های نظام، تهدیدی برای انقلاب است / هدف نماینده باید خدمت به مردم و نظام باشد,

حجت الاسلام نادعلی زاده، خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان راز و جرگلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی منحصر به فرد است، گفت: انقلاب اسلامی در پیدایش، تداوم ، ایستادگی و مبارزه با دشمنان در جهان بی نظیر است.
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های مبارزه با دشمنان، اسلام محوری است که بنیانگذار آن امام خمینی (ره)است.

,
,

امام جمعه شهر راز دومین ویژگی برجسته انقلاب را جمهوریت دانست و اظهار کرد: بدون رای مردم خیمه حکومت اسلامی برپا نمی شود و راز پیروزی انقلاب در برابر جریان های سکولار و استبدادی، جمهوریت و مردمی بودن انقلاب است.
وی غفلت از دستاوردها و آرمان های انقلاب را خطراتی خواند که انقلاب را تهدید می کند.

,
,

حجت الاسلام نادعلی زاده با بیان اینکه توجه به ویژگی های انقلاب، مشکلات اقتصادی و اجتماعی را برطرف خواهد کرد، گفت: مردم به این دو ویژگی اعتقاد و ایمان دارند به همین دلیل انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزیش هم چنان پابرچا و مقتدر است.

,

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان با اشاره به اخلاق در انتخابات توسط  سه رکن عوامل اجرایی، نامزدهای انتخاباتی و مردم، خاطر نشان کرد: هدف نماینده باید خدمت به مردم و نظام باشد و چشم داشتی نسبت به منافع شخصی و گرایش به اشرافی گری و تجمل گرایی، خضوع و خشوع در مقابل کشورها و مواضع استکباری نداشته باشد.

,

وی با اشاره به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح توسط مردم گفت: برای آبادانی کشور، نمایندگانی را انتخاب کنید که گام دوم انقلاب را در چله دوم انقلاب به نحو احسنت اجرایی کنند.

,

حضور پرشور مردم در روز ۲۲ بهمن و انتخابات برابر با انتقام سخت از دشمن است

, حضور پرشور مردم در روز ۲۲ بهمن و انتخابات برابر با انتقام سخت از دشمن است,

حجت الاسلام محمد موسوی، امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاره به باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت.

,

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی بری بیان خدمات بیشمار نظام است، ابراز داشت: دشمن از نظام اسلامی می ترسد و درصدد است با تمام توان خود مقابله کند و خدمات نظام را با توجه به تحریم ها و مشکلات موجود کم اهمیت جلوه دهد.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پروژه های افتتاح شده و در حال افتتاح شهرستان جاجرم بیان داشت: در سال جاری با افتتاح کارخانه شمش در جاجرم ایجاد اشتغال را رقم زد که با افتتاح فاز های بعدی آن شاهد ایجاد اشتغال های بیشتری برای بومیان شهرستان باشیم.

,

خطیب جمعه جاجرم با اشاره به تکمیل فاز دو بیمارستان جواد الائمه جاجرم گفت: ا با پیگیری مسئولین فاز دو بیمارستان جوادالائمه جاجرم تکمیل شده که امید است بتواند بهتر و بیشتر به مردم خدمات بدهد.

,

وی با بیان اینکه در کشور نقدهایی هم وجود دارد که باید آن را بیان کرد، گفت: مسئولین باید روحیه نقد پذیری داشته باشند و با تمام توان به حل مشکلات مردم بپردازند.

,

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از افرادی که مردم را با سخنان خود از شرکت در انتخابات دلسرد می کنند گفت: چرا باید در شرایط مهم کنونی شورای نگهبان را تخریب کنند و بگویند این انتخابات انتصابی و مهندسی شده است.

,

وی گفت: بر کرسی های مجلس باید کسانی انتخاب شوند که مثل مالک اشتر ها و حاج قاسم ها دارای شجاعت و اهل مقاومت باشند و درد مردم را بدانند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

,

وی با بیان اینکه ویژگی یک فرد با تقوا این است که کارهای پدر و مادر و دیگران را بشمارد و از آنها تشکر کند افزود: همه این نعمت ها از آن خداست و باید شکرگذار نعمت های الهی باشیم. و بهترین تشکر پیروی از ولایت است.

,

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه ملی و مذهبی است/مشارکت فعال و گسترده در انتخابات ضربه محکمی به دشمن خواهد زد

, شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه ملی و مذهبی است/مشارکت فعال و گسترده در انتخابات ضربه محکمی به دشمن خواهد زد,

حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان با توجه به ایام الله ۲۲ بهمن بیان داشت: انقلاب اسلامی با محوریت اسلام و ولایت یک اتفاق منحصر به فردی بود که ملت ایران جان های خود را در برابر رژیمی فاسد، ظالم، غارتگر و ترسو سپر کردند. لذا انقلاب اسلامی بر دو پایه اسلام و مردم بنا نهاده شده است.
وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه ملی و مذهبی است و از مردم خواست با حضور پرشور و گسترده خود در این مراسم ملی و عبادت مذهبی شرکت کنند.

,
,

حجت الاسلام تکمیلی انتخابات پیش رو را آزمون دیگری برای ملت بزرگ ایران دانست و بیان کرد: امروزه برخی هم صدا با دشمن  تلاش می کنند مردم از حضور در انتخابات مجلس دلسرد شوند.

,

وی گفت: مشارکت فعال و گسترده در انتخابات ضربه محکمی به دشمن خواهد زد و انتخاب آگاهانه حلال مشکلات اقتصادی اجتماعی و سیاسی است.
 امام جمعه شیروان مجلس قوی را یکی از مولفه های قوی شدن دانست و خاطرنشان کرد: مجلس قوی مجلسی است که از نمایندگانی مومن پاکدست و البته شجاع تشکیل شده باشد.
وی از مردم تقاضا کرد برای شناخت نماینده اصلح تلاش کنند و به تعبیر حضرت امام راحل، "مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه