اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

پرده نشین ها و پدرخوانده های منفعت طلب دست از سر البرز بردارند

پرده نشین ها و پدرخوانده های منفعت طلب دست از سر البرز بردارند
آیت الله حسینی همدانی گفت: متاسفانه یک جریان همواره می خواهد البرز وابسته به نیروهای غیر خودی باشد در حالیکه این استان توانمند است و تمام جناح ها در استان افراد لایق دارند، پرده نشین ها و پدرخوانده هایی که فقط به فکر منافع خود هستند دست از سر البرز بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه 13 جمادی الثانی سالروز وفات ام البنین (س) همسر گرامی علی (ع) و مادر علمدار کربلا است، گفت: ایشان با داشتن فضائل اخلاقی، بردباری و بصیرت همانند زینب (س) با ابزار رسانه خطابه و مرثیه سرایی تلاش کرد مقابل تحریف کربلا و عاشورا را بگیرد در نتیجه روز رحلت این بانوی اسلام را روز تکریم مادران شهدا نامگذاری کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی وظیفه امروز عموم را تکریم مادران شهدا و دلجویی از این خانواده ها هستند، افزود: دشمن نقش مادری را امروز با گسترش فرهنگ غربی و مصرف گرایی کمرنگ کرده است، خانواده ها ناچارند برای تجمل گرایی چند شیفته کار کنند و فرزندان خود را به مهدکودک هایی می گذارند که سر و تهی نداردو معلوم نیست چه خوراکی به کودکانشان می دهد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید به فرزند آوری و تربیت آنها بیش از گذشته اهمیت دهند، اظهار داشت: والدین با ویروس کرونا برای فرزندانشان مضطرب می شوند اما افکار و روحیات کودکشان را رها می کنند تا به هر ویروسی مبتلا شود، این مسائل بر خلاف موازین اسلامی است و دشمن نیز همین مسیر را می خواهد. 
,
 
,
امام جمعه کرج جمعیت را مولفه قدرت برای کشور دانست و تصریح کرد: تمدن سازی نیازمند جمعیت بوده و جمعیت در تولید ناخالص ملی اهمیت دارداما متاسفانه همچنان سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره جمعیت به خوبی اجرا نمی شود یا با شیطنت به گونه ای دیگر اجرایی می شود، قوانین ازدواج که پرداختن به آن وظیفه دولت است چندین سال خاک می خورد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت:  در سال 95 کنگره آمریکا جلسه ای برقرار کرد که یکی از افسران امنیتی آمریکا یک طرح 7 بخشی در قالب "تشدید موج جنگ اطلاعاتی علیه ایران"را برای مقابله با ایران مورد بررسی قرار می دهد و طی سه سال اخیر بندهایی از این طرح اجرایی شده است لذا بیانات رهبری و هشدارهای ایشان درباره نفوذ در اینگونه طرح ها خود را نشان می دهد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طرح مذکور به دنبال هدف قرار دادن پایه حمایت مردمی از رژیم است، افزود: با این اوصاف هر اقدامی از سوی فرد، نهاد، مسئول و ... که موجب تضعیف حمایت مردم از نظام اسلامی شود به دشمن در رسیدن به اهدافش کمک کرده است لذا باید در برابر چنین دشمنی هشیارانه عمل کرد و در تمام زمینه ها قوی بود که یک مولفه های آن مجلس قوی است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: یکی از امتیازات انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب های دنیا مردمی بودن آنها و حل مشکلات با حضور مردم در صحنه است، قانون اساسی در اصل 56 می گوید حاکمیت جهان از آن خداست و هیچ کس نمی تواند این حق را از ایشان سلب کند در نتیجه ملت این اصل را در همه ابعاد به ویژه در انتخابات به کار باید بگیرند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بی تفاوتی مردم در این مقطع پسندیده نخواهد بود، تصریح کرد: مردم به نقش مجلس در ساماندهی مشکلات واقف هستند زیرا عزت و اقتدار کشور در گرو مجلس است و در گام دوم انقلاب مجلس باید تراز باشد و همبستگی ملی توطئه های دشمن را از بین برده و امنیت داخلی و خارجی را تامین می کند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی  گفت: در استان البرز فضای خوبی برقرار است و گروه ها دنبال گزینه های خود هستند، بنده هم جلوی مفاسد را خواهم گرفت، اصولی داریم که بر سر آن با امام (ره) پیمان بسته ایم و با امام خامنه ای دست بیعت داده ایم، مردم البرز باید با عزت و غیرت در انتخابات شرکت کنند زیرا نفس تازه ای در حال دمیدن است. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه با طرح این سوال که چرا برخی از جریان ها اصرار دارند از خارجِ استان افرادی را راس کار بیاورند، خاطرنشان داشت: خودشان را هم ارزشی می دانند و تبلیغ می کنند، متاسفانه یک جریان همواره می خواهد البرز وابسته به نیروهای غیر خودی باشد در حالیکه این استان توانمند است و تمام جناح ها در استان افراد لایق دارند، پرده نشین ها و پدرخوانده هایی که فقط به فکر منافع خود هستند دست از سر البرز بردارند.  
 
 
 
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه