اخبار داغ

رئیس دفتر رئیس جمهور :

آمریکا لایق مذاکره با ایران نیست

آمریکا لایق مذاکره با ایران نیست
رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ادبیات آمریکا درباره مذاکره با ایران نسبت به سال گذشته تغییر کرده و امسال برای مذاکره التماس می کند اما آمریکا لایق مذاکره نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، محمود واعظی ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان در دانشگاه شمس گنبدکاووس اظهار کرد: ایجاد اشتغال و توسعه کشور از برنامه های مهم دولت است و معتقدیم با ایجاد اشتغال و افزایش تولید، کشور را از همه خطرات مصون می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: در این راستا بخش دولتی و خصوصی دست به دست هم داده تا اشتغال را افزایش دهیم و آنچه سبب نا امیدی در دشمن می شود کار و تلاش و مقاومت خواهد بود.

,

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تحریم های دشمن ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا با فشارهای اقتصادی و تحریم ها در کشور نا امیدی ایجاد کرده و نفوذ کند اما با وحدت و همبستگی ،کار مستمر و مقاومت در برابر تحریم ها و تولید داخلی باید دشمن را شکست دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ادبیات دشمن در تحریم گذاشتن شروط برای مذاکره بود و امسال دشمن التماس به مذاکره دارد اما همه می دانیم که او لایق مذاکره نیست و ما دست رد به سینه او می زنیم.

,

واعظی گفت: هدف دولت توسعه کشور است اما بهرحال فشارهای اقتصادی وارد بر کشور توسط آمریکا سبب شده تا آنچه را که برنامه ریزی می کنیم به راحتی اجرایی نشود.

,

وی اضافه کرد: در این هشت سال تلاش کردیم برای  مناطق محروم بودجه و اعتباری را تخصیص دهیم تا سبب توسعه آن مناطق شود.

,

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: با هدف گذاری های انجام شده توسط استاندار و وزارت کشور 30 هزار شغل در گلستان تعیین شده بود که خوشبختانه این رقم تاکنون تحقق یافته و امید داریم تا پایان سال این اشتغال افزایش یابد.

,

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید تخم مرغ در گنبدکاووس ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری پروژه زنجیره تولید تخم مرغ در شهرستان بودیم که توسط سرمایه گذار خارج استانی انجام شده و این نشان دهنده اعتماد سرمایه گذار به مسئولان شهرستان و ایجاد شرایط مناسب برای وی است.

,

واعظی خاطر نشان کرد: این پروژه صفر تا صد تولید تخم مرغ را انجام می دهد که سبب توسعه منطقه ،ایجاد بازار صادراتی برای شهرستان و اشتغالزایی جوانان این منطقه خواهد بود.

,

وی با اشاره به وجود اقوام مختلف در گنبدکاووس گفت: روحانیون شیعه و سنی در کنار هم سبب شدند تا مردم گنبدکاووس با یک وحدت و وفاق عملی زندگی آرامی داشته باشند و روحانیون به عنوان سرمایه اجتماعی منطقه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

,

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: همه مردم سراسر کشور به مانند رودخانه های خروشان همصدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا حضورشان به مانند یک دریا به دشمن ثابت کند که علیرغم مشکلات اقتصادی و گلایه های معیشتی در مقابل حفظ نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبری و ولازت فقیه یکصدا بوده و توطئه های دشمنان را با مقاومت سرکوب می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه