اخبار داغ

خداحافظی فرامرز قریبیان با دنیای سینما

خداحافظی فرامرز قریبیان با دنیای سینما
فرامرز قریبیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه فیلم «خروج» آخرین فیلم سینمایی من است و با این فیلم با سینما خداحافظی می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نشست خبری فیلم خروج در جشنواره فیلم فجر در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان معتقدید که فیلم «خروج» بهترین فیلم شما است، اظهارداشت: بله، هنوز هم همین عقیده را دارم و قبلاً هم عرض کردم من از فیلم گناهکاران در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: وقتی فیلم‌نامه فیلم «خروج» را خواندم به سرعت پذیرفتم این در حالی است که در این هفت سال حدود 21 فیلم به من پیشنهاد شد ولی از هیچکدام خوشم نیامد. دلم می‌خواست با یک کاری که دوست دارم حرفه‌ام را خاتمه دهم.
,
 
,
قریبیان ادامه داد:‌من برای این فیلم به خاطر کار کردن با تراکتور یک ماه در شهرک سینمایی با تراکتور تمرین کردم. همکاری با آقای حاتمی‌کیا به دلیل زیبایی فیلم‌نامه بود و وقتی فیلم‌نامه را خواندم آنقدر خوشم آمد که بلافاصله پذیرفتم و این آخرین فیلم من بود و از این به بعد با سینما خداحافظی می‌کنم.
,
 
,
وی در پاسخ به سؤال حاضران در نشست که چرا می‌خواهید از سینما خداحافظی کنید، گفت: چون حوصله بچه‌‌بازی و غرض‌ورزی مسئولان سینمایی را ندارم.
,
 
,
در ادامه نشست وقتی حاضران از فرامرز قریبیان خواستند علت خداحافظی‌اش از سینما را بیشتر توضیح داد، گفت: یکبار دلیلش را گفتم. برخی مسائل پشت‌پرده به گوش‌مان می‌رسد همانطور که گفتم نمی‌خواستم در جشنواره شرکت کنم اما اتفاقات دو سه روز اخیر باعث شد تصمیم بگیرم در نشست شرکت کنم. چطور تا چند روز پیش منتقدان از فیلم تعریف می‌کردند اما یک مرتبه نقدها برعکس شد اینها همه منتقدان دولتی هستند و ما آنها را می‌شناسیم. 
,
 
,
قریبیان افزود:‌ فیلم را از آرای عمومی درآوردند ولی چرا فیلمی که جزو آرای عمومی نیست سانس فوق‌العاده دارد؛ قبلاً هم از این اتفاقات افتاده بود. پیش‌تر به آقای صالحی گفتم اجازه دهید من در جشنواره شرکت نکنم ولی وقتی دیدم این اتفاقات افتاد به آقای صالحی گفتم می‌آیم.
,
 
,
منبع: فارس 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه