اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:

رفع معضل زباله مازندران به حمایت دولت نیاز دارد/ پیشنهاد هزینه 3 هزار میلیاردی برای امحای زباله آمل

رفع معضل زباله مازندران به حمایت دولت نیاز دارد/ پیشنهاد هزینه 3 هزار میلیاردی برای امحای زباله آمل
رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: رفع معضل زباله استان که خواسته جدی مردم، است هزینه زیادی می‌طلبد و به پشتوانه دولتی نیازمند دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو ابراهیم‌زاده در گفت و گو با بلاغ با اشاره به سه هزار میلیارد ریال پیشنهاد هزینه برای امحای زباله آمل برای این پروژه ملی اظهار کرد: رفع معضل زباله خواسته مردم است که دولت باید فکری برای آن کند و چاره‌ای بیندیشد چرا که هزینه زیادی می طلبد و به پشتوانه دولتی نیازمند است.

وی با بیان اینکه آمل ورودی استان و شهری گردش پذیر است، عنوان کرد: رودخانه هراز و هر وجب این خاک ظرفیت بالقوه ای دارد، که نه تنها نتوانستیم از پتانسیل این شهرستان استفاده کنیم بلکه آن را از بین می‌بریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه تاکنون دولت تدبیر و امید هیچ کاری برای استان مازندران نکرده است، افزود: وظیفه دولت است که معضل زباله، مشکل مهم این استان را مرتفع سازد، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و وزارت کشور به عنوان متولی ساماندهی زباله در شهرها همکاری کنند.

این مسئول تصریح کرد: در سال ۹۴ پیگیر امحای زباله شدیم که ۱۰ شرکت در مناقصه شرکت کردند و دو شرکت باقی ماندند که بعد از بیان برنامه های خود آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ابراهیم زاده زباله های شهرستان را 230 تن خواند و اظهار کرد: از مهر ماه ورود زباله‌ های شهرهای دیگر متوقف شده است.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان شهرداری های کشور، گفت: منان، پاساکش و معدن جوان از سوی وزارت کشور به هیات دولت معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه