اخبار داغ

بلاژویچ:

اسکوچیچ در تیم ملی ایران موفق می‌شود/ تحمل دوست‌داشتن هواداران ایرانی را نداشتم

اسکوچیچ در تیم ملی ایران موفق می‌شود/ تحمل دوست‌داشتن هواداران ایرانی را نداشتم
سرمربی سابق تیم ملی ایران به تمجید از اسکوچیچ پرداخت و عنوان کرد: او می تواند در این سمت موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میروسلاو بلاژوویچ در مصاحبه با سایت «gol.dnevnik» کرواسی به تمجید از اسکوچیچ، هموطن و سرمربی جدید ایران پرداخت و گفت: اولین بازی که به عنوان مربی ایران روی نیمکت مربیگری نشستم، شاهد حضور 110 هزار هوادار در ورزشگاه بودم و 30 هزار نفر نیز در خارج از ورزشگاه بودند و نمی توانستند وارد ورزشگاه شوند چون پر شده بود. من خاطرات خوبی از ایران دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی پیشین تیم ملی درباره ارتباطش با هواداران ایرانی، گفت: ارتباط بسیار نزدیکی با هواداران داشتم و تنها دلیلی که مربیگری ایران را ترک کردم این دوست داشتن بیش از حد آنها بود. چون این طور دوست داشتن بدتر از هو شدن از سوی هواداران است. آنها مرا بسیار دوست داشتند و اکثر آنها من را در آغوش می گرفتند به همین خاطر فهمیدم که باید آنجا را ترک کنم. به برانکو گفتم که از این به بعد تو هدایت ایران را به دست بگیر چون من تحمل این همه دوست داشتن را ندارم.
,
 
,
او درباره آینده اسکوویچ در ایران گفت: مطمئن هستم که نتایج خوبی کسب می کند چون برای رسیدن به این سمت سختی زیادی کشیده است. اسکوچیچ سابقه مربیگری در باشگاه بزرگی ندارد. او از طریق مربیگری در باشگاه های کوچک به ایرانی ها ثابت کرد که می تواند مربی تیم ملی ایران باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه