اخبار داغ

تعیین 30 نقطه در سطح شهر سنندج برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شواری اسلامی

تعیین 30 نقطه در سطح شهر سنندج برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شواری اسلامی
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر در ایام انتخابات و در راستای جلوگیری از تضعیف حقوق تمامی کاندیداها 30 نقطه در سطح شهر برای تبلیغ نامزدهای این دوره جانمایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویدادهای سالجاری برگزاری انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,  ,

شرمین شریفی بیان کرد:  بحث تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات یکی از مهم ترین مواردی است که این سازمان برنامه ریزی لازم را در جهت جلوگیری از آشفتگی بصری و تضعیف حقوق تمامی کاندیداها در دستور کار خود قرار داده است.

,

وی گفت: با هدف فضاسازی مناسب جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت معرفی کاندیداها و همچنین شناخت بهتر مردم از طرح ها و برنامه های این نامزدها این سازمان جلسات مختلفی را برگزار نموده و تمهیدات لازم را در این خصوص صورت داده است.

,

وی از تعیین 30 نقطه از سطح شهر سنندج برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بنر مجزا همراه با کد و عکس نامزدها طراحی و چاپ می شود و بصورت مساوی در نقاط مختلف سطح شهر نصب خواهد شد.

,

 شریفی افزود: کاندیداها فقط مجاز به تبلیغات در نقاط تعیین شده هستند و اکیپ بازرسی این سازمان در زمان تبلیغات نسبت به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز اقدام می کنند.

,

وی اعلام کرد: میدان انقلاب، پل فردوسی، میدان آزادی، جنب بیمارستان بعثت، میدان گاز، میدان لشکر، میدان قانع بهاران در دو نقطه، میدان برهان عالی جنب مسجد قبا، دانشگاه کردستان، میدان نبوت، میدا ن سهروردی، میدان کاوه (کانی کوزله ) ایستگاه عباس آباد، فرجه، چهار راه انقلاب، بلوار 28 دی (استادیوم ملک نیا )، محله اسلام آباد، میدان کارگر، پارک شانو، سه راه ادب، میدان حجاب، پارک آی تی، نایسر، گلشن جنب مدرسه استقلال، میدان کوهنورد، میدان 19/4 بهاران، ناحیه منفصل شهری ننله، چهار راه آبیدر و ناحیه منفصل شهری حسن آباد از جمله  نقاط تعیین شده برای تبلیغ کاندیداها در سطح شهر است.

,

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه این انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می شود از هواداران کاندیداها درخواست نمود از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه