اخبار داغ

بی توجهی به هشدارهای هواشناسی موجب دردسر مردم بیجار شد/ شاخه زنی درختان موجب قطع برق شد

بی توجهی به هشدارهای هواشناسی موجب دردسر مردم بیجار شد/ شاخه زنی درختان موجب قطع برق شد
شب گذشته با توجه به هشدارهای پی در پی سازمان هواشناسی ، عملکرد ضعیف مدیران موجب قطع مکرر برق شهر بیجار شد که نارضایتی مردم را در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، با توجه به هشدارهای پی در پی سازمان هواشناسی در چند روز گذشته مبنی بر وزش باد شدید شب گذشته شاهد قطعی مکرر برق و سیگنال های تلویزیونی در شهرستان بیجار بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کُردتودی, ، ,

 اخطارهای هواشناسی برای تعدادی از مدیران شهری به امری عادی تبدیل شده و و این بی توجهی منجر به غافلگیری در مواقع بارش برف و باران و وزش باد می شود که نارضایتی مردم را در پی دارد.

,

رییس اداره برق شهرستان بیجار با ارسال پیامی برای یکی از کانال های خبری شهر بیجار ضمن عذر خواهی از قطعی برق بخشهایی از شهر که موجبات زحمت همشهریان عزیز را ایجاد کرد گفته بود: با توجه به اعلام وزش شدید باد و شروع بارش سنگین برف در بامداد شنبه، نیروهای برق شهرستان از صبح امروز به حالت آماده باش درآمدند که با قطعی برق ، سریعا اقدامات لازم انجام که پس از بررسی مشخص گردید، پاره شدن بنرهای منصوبه در سطح شهر و پیچیده شدن به شبکه اصلی برق همچنین شکستن درختان در چند نقطه از شهر بر روی شبکه برق و پارگی سیمها منجر به قطعی برق شده که این مدیریت با تمامی نیروها در چند جبهه اقدام به بازسازی شبکه و هرس درختان نموده و زمینه امکان وصل مجدد برق فراهم گردید.

,

وی گفت: از مردم فهیم شهر بیجار که با صبر و شکیبایی خویش به نیروهای توزیع برق شهرستان کمک کردند سپاسگزارم و این مدیریت آمادگی لازم برای مواجهه با بحران را دارد، امیدوارم تمامی ارگانهای مسئول در انجام خدمت رسانی بهتر به مردم شریف بیجار ، در کنار شرکت توزیع برق بیجار باشند.

,

تقصیر را گردن دیگری انداختن در شهر بیجار به امر عادی تبدیل شده و این را باید بگوییم آیا اداره برق نمی توانست در مدت زمان  لازم که سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در شهرستان هشدار داده بود تدابیر لازم را بیندیشد و نسبت به امنیت کامل کابل ها و سیم ها و تاسیسات اداره برق اقدام نماید.

,

با توجه به گرانی حاکم بر بازار و گرانی کالاهای برقی اگر بای شهروندان در شب گذشته بعلت نوسانات برق مشکلی پیش آمده باشد چه کسی جوابگو است ؟

,

عدم توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی تنها به قطعی برق ختم نمی شود ، قطع سیگنال های تلویزیونی هم یکی از دردهای است که با کوچکترین وزش باد و بارش باران سراغ دکل های صدا و سیما در بیجار می آیید.

,

سکته های تلویزیونی مردم بیجار را کلافه کرده است

, سکته های تلویزیونی مردم بیجار را کلافه کرده است,

چند سالی از راه اندازی پخش کانال های دیجیتال در کشور می گذرد،اما مشکلاتی در این خصوص در شهرستان ها وجود دارد که موجب دلسردی تماشگران تلویزیون شده است.

,

"سیگنال موجود نیست "،جمله ای که در هنگام پخش برنامه های تلویزیونی در بیجار مردم را کلافه کرده است.

,

در عصر ارتباطات که غول های رسانه ای به رقابت با یکدیگر می پردازند در قسمت های مختلفی در شهرستان بیجار صدا و سیما نتوانسته به خوبی وظیفه خود را انجام دهد.

,

قطعی مکرر شبکه های تلویزیونی و وجود پارازیت های در هنگام پخش برنامه ها موجب نارضایتی مردم شده است.

,

این معضل تنها مختص به خود شهر بیجار نیست زیرا پس از گذشت سی و هفت سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ،خیلی از بخش ها و روستاهای بیجار از داشتن نعمت کانال تلویزیونی داخلی محروم هستند و همین امر موجب گرایش آنها به شبکه های های ماهواره ای شده است.

,

با وزش یک نسیم و بارش باران شبکه های دیجیتال بیجار قطع می شود

, با وزش یک نسیم و بارش باران شبکه های دیجیتال بیجار قطع می شود,

محمدزاده یکی از شهروندان بیجاری در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار گلایه مندی و انتقاد شدید از خرابی شبکه های دیجیتال ، گفت: مسئولان مرتب از خطرات ماهواره و نحوه تاثیر پذیری آن بر روی خانواده اطلاع رسانی می کنند اما ابتدایی ترین زیر ساخت های آن را برای مردم فراهم نیست.

,

وی گفت: با وزش یک نسیم شبکه های دیجیتالی بیجار قطع می شود و متاسفانه هر بار که میخواهیم برنامه های ورزشی و یا سریال های تلویزیونی را ببینیم با جمله سیگنال موجود نیست رو به رو می شویم.

,

مسئولان فکری به حال تنها سرگرمی مردم بیجار بکنند

, مسئولان فکری به حال تنها سرگرمی مردم بیجار بکنند,

یکی دیگر از شهروندان بیجاری بیان داشت: با توجه به نبود مکان های تفریحی و اینکه تلویزیون تنها دلخوشی ما در فصل های سرد سال است حداقل خواست مردم بیجار  دریافت تصاویر با کیفیت مناسب است که امیداورم مسئولین این شرایط را فراهم کنند تا مردم کمتر مجبور به استفاده از ماهواره نشوند.

,

آنطور که مشخص است دکل صدا و سیما در بیجار صاحب ندارد و لازم است صدا و سیمای استان کردستان بعد از اینهمه مشکلات در بیجار یک نفر متخصص که به تمام کارهای تعمیر و راه اندازی فرستنده های دیجیتال مسلط باشد در شهرستان بکارگیری کند.

,

لازم به ذکر است وزش باد شدید از شامگاه گذشته آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه