اخبار داغ

سردار نقدی:

هیچ انقلابی با خصوصیات انقلاب اسلامی در دنیا نداریم

هیچ انقلابی با خصوصیات انقلاب اسلامی در دنیا نداریم
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه هیچ انقلابی با خصوصیات انقلاب اسلامی در دنیا نداریم گفت: دشمن با شهید کردن سپهبد سلیمانی در دنیا این تصور را به وجود آوردند که بعد از ایشان همه چیز تمام می شود، پس از شهادت ایشان مقاومت تخته گاز رو به جلو حرکت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار محمدرضا نقدی در نشست هم اندیشی کارکنان و اساتید بسیجی دانشگاه آزاد رودهن که با موضوع انقلاب اسلامی و افول آمریکا برگزار شد با اشاره به خصوصیات انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: در اهتراز بودن پرچم اسلام بالای سر ما مدوین شهدایی است که جانشان را تقدیم کردند تا ما به حاکمیت خدا برسیم تا شهدای این روزهای ما حاج قاسم عزیز و ابومهدی بزرگوار که این مسیر را امتداد بخشیدند و این پرچم شهادت را تا امروز به دست ما رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی ضمن تبریک دهه فجر بیان کرد: این نعمت بی نظیر الهی که به ما تقدیم شد یک نظام پرخیر و برکت و منحصر به فرد در تمام عالم بود؛ نظامی که از روزی که بر این کشور مستقر شد ما سراسر تا امروز غرق پیروزی های شگفت انگیز بوده و دشمنی که در مقابلمان قرار داشت دائماً در این ۴۱ سال در حال افول و شکست بوده است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: توانستیم به فضل پروردگار در شرایطی به چهل و دومین سال انقلاب پا بگذاریم که تمام اصول و ارکان این انقلاب بر همان پایه های اولیه صادقانه خود استوار است.
,
 
,
نقدی با اشاره به اینکه هیچ انقلابی نداریم که این خصوصیت را داشته باشد، گفت: با حفظ ارزش ها و اصالت ها و اصول و ارکان خودش به چهل و دو سالگی خودش برسد، تمام انقلاب ها با سرعت منحرف شدند و مسیر دیگری را پی گرفتند و اصول خود را زیر پا گذاشتند و در مقابل اصول خودشان ایستادند.
,
 
,
وی تاکید کرد: بزرگترین انقلاب تاریخ بشریت بعثت پیامبر اسلام است که نظیر ندارد و شما می بینید که چقدر زود به انحراف کشیده شد و اصول و ارزش های خود را جامعه آن روز کنار گذاشت؛ این انقلاب به چهل و دومین سالش می رسد در حالی که یک سر سوزن از ارزش های خودش عقب ننشسته و امروز رهبری بالای سرما نشسته که صد درصد مواضع بنیانگذار این انقلاب را با همه خصوصیات و جزئیاتش ادامه می دهد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: همه قدرت های جهان مقابل این انقلاب بوده و دشمن کوچک نبوده است؛ اتفاقاً هیچ انقلابی نیست که اینقدر دشمن داشته باشد و این همه توطئه و دشمن در مقابلش صف آرایی کرده باشند.
,
 
,
نقدی با بیان اینکه این توطئه ها انتها ندارد، تصریح کرد: با وجود این همه توطئه و این همه دشمن این انقلاب به چهل و دومین سال خود رسیده و در تمام مؤلفه های قدرت این کشور همیشه رو به بالا حرکت کرده، امروز باید ببینیم که دیروز کجا بوده و امروز کجا هستیم، کشوری که اکثریت مردمش بی سواد بودند، امروز رتبه ۱۵ علمی و پرشتاب ترین کشور رتبه اول در شتاب علمی جهان را دارد.
,
 
,
وی گفت: امروز شما قوی ترین نیروی مسلح و یکی از قوی ترین ارتش های جهان را در اختیار دارید، هر مولفه ای در اقتصاد متکی به نفتی که نفسش را می گرفتند، اقتصادی دارید که هشت و ۹ سال است زیر شدیدترین تحریم ها که خود دشمن می گویند در تاریخ سابقه نداشته ادامه زندگی می دهیم.
,
 
,
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امریکا ادعای اول در اقتصاد بود، گفت: امروز آمریکا یک کشور ورشکسته است، سال ۲۰۱۴ مجبور شدند به خاطر ورشکستگی اقتصادی به خام فروشی نفت روی آورند؛ اگر ما تحت همه فشارها و تحریم ها ۶ میلیون بشکه را به یک میلیون بشکه رسانده او برعکس از صفر به ۳ میلیون بشکه روزانه نفت صادر می کند.
,
 
,
نقدی افزود: ولی وضعیت بدتر از این هم هست، امریکا ظرف ۴ سال گذشته هر سال ۲۰ درصد زغال سنگ صادراتی خود را افزایش داده و به بزرگ ترین صادر کننده زغال سنگ دنیا تبدیل شده است؛ این وضع اقتصاد آمریکاست.
,
 
,
وی گفت: آمریکا ادعا می کرد ۵۲ نقطه را می زند اما زمانی که مورد حمله قرار می گیرد، می گوید که دست دوستی دراز می کنم و بیایید مذاکره کنیم؛ این همان ارتش ابرقدرت آمریکاست؛ ارتشی که از ابهتش همه تسلیم می شدند اما امروز سربازان و پاسداران شما در خلیج فارس سربازانش را مثل موش اسیر می کنند.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیاست و قدرت سیاسی آمریکا به معامله قرن رسیده است، بیان کرد: این همه اساتید، پژوهشکده و … به اندازه یک بچه عقلشان نرسیده و یک سندی را ارائه داده اند که یک هفته نشده اروپایی که متحد اصلی شان است می گوید بنیان این معامله غلط است؛ این همان کانون های سیاست گذاری است که آب را در کنار آتش می توانست جمع کند. الان کاری نمی تواند بکند.
,
 
,
نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اوج گرفته و دشمن او نیز رو به زوال است، گفت: این یک اعجاز است، این در حالیست که یک طرف دست خالی و با امکانات محدود و طرف مقابل دارای این همه امکانات اما و بهره وری ای از آن ندارد، ارتش آمریکا به اندازه کل کشورهای دنیا هزینه ارتشش است.
,
 
,
وی با بیان اینکه آمریکا منفورترین کشور دنیاست، بیان کرد: ملتی که ولایت خدا را پذیرفته و به قدرت لایزال الهی خودش را وصل کرده پیروز است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: فرمانده جبهه مقاومت ما را شهید کردند و در دنیا این تصور را به وجود آوردند که بعد از ایشان همه چیز تمام می شود، پس از شهادت ایشان مقاومت در سوریه، لبنان، یمن و… تخته گاز رو به جلو حرکت می کند.
,
 
,
نقدی تاکید کرد:‌ ما این راه را درست انتخاب کرده و پیروزیم و اگر می خواهیم گام دوم را محکم برداریم باید مشکلات را حل کنیم؛ مشکل داخلی داریم و مشکل بیرونی، مشکل داخلی مان تهذیب و تقواست اگر این مسئله حل بشود مشکل داخلی مان عمق بخشیدن به علم است.
,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از راه های حل شدن مشکلات کشور این است که انتخاب و اداره کشور به دست خود ما سپرده شود، گفت: ما نباید راه دموکراسی غربی را برویم و باید این مسئله را اصلاح کنیم روندی را باید برویم که مردم سالاری دینی با دوز و کلک و جنگ روانی شب انتخابات نباشد و از جنس خود مردم و تفکر مردم باشد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شهادت شهید سلیمانی افزود: در این تشییع پیکر چند ده میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی، چراغ سبزی به ما نشان می دهد که این ها معجزه، عظمت و قدرت خداست.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه