اخبار داغ

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

کلنگ ساخت بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی سرخس به زمین زده شد

کلنگ ساخت بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی سرخس به زمین زده شد
مدیر آموزش‌و‌پرورش سرخس گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار خراسان رضوی کلنگ ساخت بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی شهرستان سرخس به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس دادمحمدی در گفت‌وگو با صبح توس، گفت: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار خراسان رضوی کلنگ ساخت ۷ مدرسه و یک سالن همایش در شهرک شهید باهنر سرخس بااعتباری بالغ‌بر ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امروز به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس بیان کرد: این پروژه مهم آموزشی بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق انجام می‌شود.

,

دادمحمدی درباره این مدارس تصریح کرد: این مدارس دارای ۳۹ کلاس درس هستند و در مساحت ۱۵ هزار مترمربع و زیربنای ۷ هزار مترمربع ساخته می‌شوند و حدود ۱۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر سرخسی می‌توانند از این مدارس استفاده کنند.

,

وی بیان داشت: این مدارس شامل یک مدرسه ویژه پیش‌دبستانی، دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه، دو مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه و دو مدرسه متوسطه دوم دخترانه و پسرانه هستند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس عنوان کرد: تلاش می‌شود این مدارس و همچنین سالن همایش تا یک سال آینده آماده بهره‌برداری شوند.

,

دادمحمدی در ادامه از کلنگ‌زنی یک مدرسه خیری در مقطع ابتدایی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این مدرسه که به همت خیرین بااعتبار یک میلیارد تومان در کنار هنرستان شهید کلانتری ساخته می‌شود دارای ۶ کلاس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه