اخبار داغ

همزمان با هشتمین روز دهه فجر؛

عملیات چهار پروژه زیربنایی در حوزه راه‌های خراسان‌جنوبی آغاز شد

عملیات چهار پروژه زیربنایی در حوزه راه‌های خراسان‌جنوبی آغاز شد
همزمان با هشتمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان عملیات احداث 83 کیلومتر باند دوم در محورهای مختلف استان با اعتباری به میزان 250 میلیارد تومان به صورت همزمان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، همزمان با هشتمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان عملیات احداث 83 کیلومتر باند دوم در محورهای مختلف استان با اعتباری به میزان 250 میلیارد تومان به صورت همزمان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
این پروژه ها که در 4 محور کلیدی استان اجرا می شوند، شامل احداث قطعه 4  باند دوم بیرجند- زاهدان به طول 20 کیلومتر و با اعتبار 635 میلیارد ریال، احداث قطعه 4 باند دوم سربیشه- درح - میل 78 به طول 21 کیلومتر و با اعتبار 548 میلیارد ریال، احداث قطعه 3 باند دوم قاین- کالشور به طول 22 کیلومتر و با اعتبار 552 میلیارد ریال، احداث قطعه یک باند دوم فردوس سرایان به طول 20 کیلومتر و با اعتبار 765 میلیارد ریال و عملیات اجرایی این پروژه ها به صورت همزمان در قطعه 4 محور بیرجند - زاهدان می‌شود.
,
 
,
4 پروژه آبیاری تحت فشار در استان با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار نهبندان و جمعی از مدیران استان به بهره برداری رسید.
,
 
,
افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در روستای فیروز آباد نهبندان به نمایندگی از 4 پروژه مشابه در سطح استان با اعتباری معادل یک میلیارد و 211 میلیون تومان به بهره برداری رسید و14 خانوار از مواهب این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.
,
 
,
آغاز عملیات احداث میدان ورودی شهر شوسف
,
 
,
عملیات احداث میدان ورودی شهر شوسف با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی ، فرماندار نهبندان، بخشدار و شهردار شوسف و جمعی از مدیران استانی با اعتبار 5 میلیارد تومان آغاز شد.
,
 
,
این پروژه با هدف ساماندهی ترافیک ورودی شهر، زیباسازی ورودی، تأمین ایمنی حمل و نقل و عابر پیاده و همچنین استفاده از پارک حاشیه شهر اجرا می‌شود.
,
 
,
این پروژه شامل باندهای تندرو و کندرو، پارکینگ، زیرگذر عابر پیاده و میدان است.احداث میدان بیضوی شکلی به قطر 120 در 45، احداث یک پل به قطر 12 متر و تعریض پل موجود از دیگر مشخصات فنی این پروژه می‌باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه