اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

هشتمین محموله کمک‌های امدادی به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد

هشتمین محموله کمک‌های امدادی به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد
شهریاری گفت: امروز یک محموله شامل ۲۲ قلم جنس از بیرجند به سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از ارسال هشتمین محموله کمک‌های امدادی به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: امروز یک محموله شامل ۲۲ قلم جنس از بیرجند به سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی با بیان اینکه این اقلام کمک های مردمی بوده که از سراسر استان جمع آوری شده است، گفت: این محموله شامل پتو، کنسروجات، مواد غذایی، آب معدنی و البسه بوده است.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ارزش این کالا ها  را ۳۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امید است بتوانیم با این کمک های ناچیز، گوشه ای از مشکلات سیل زدگان را رفع کرده و آلام شان را مرهم بگذاریم.  
,
 
,
شهریاری اظهار کرد: شعب و خانه های هلال در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین شهروندان می توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه