اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛

تجلی «حماسه حضور عظمت دل‌ها و تکریم سردار دل‌ها»

تجلی «حماسه حضور عظمت دل‌ها و تکریم سردار دل‌ها»
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۲۲ بهمن امسال به‌نام حماسه حضور عظمت دل‌ها و تکریم سردار دل‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های یوم‌الله 22 بهمن اصفهان اظهار کرد: این روز دستاورد قیام مردم در خرداد ۱۳۴۲ است و همچنین روز مجاهدت های بی دریغ مردم و توجه به اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: ۲۲ بهمن مظهر پیروزی و اقتدار و قدرشناسی مردم از شهیدان والامقام است.

,

وی افزود: ۲۲ بهمن نشان دهنده شخصیت والای امام است که به نتیجه رسیده و این روز نشان از علاقه مردم به ولایت فقیه است.

,

احمدی با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد شکست همه توطئه های دشمنان است، عنوان کرد: در این روز جوانان و نوجوانان در راهپیمایی شرکت می کنند و نشان از جوان بودن انقلاب است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: امسال اراده جوانان در روز ۲۲ بهمن برای طی کردن و انجام دادن بیانیه گام دوم انقلاب است..

,

وی با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن امسال روز انرژی گرفتن مردم برای شرکت در انتخابات است، اذعان کرد: روز ۲۲ بهمن روز یاس و ناامیدی دشمن است؛ یوم الله امسال با با چهلمین روز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی همراه شده و ضمن برزگداشت این روز، یوم الله حمله سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد نیز گرامی داشته می شود.

,

احمدی در مورد برنامه های پیش بینی شده برای این روز گفت: ۴۱ خیمه انقلاب دایر شده است، همچنین افتتاح نمایشگاه با مساحتی ۳ هزار متر مربع که از فردا انجام خواهد شد و شب ۲۲ بهمن تکبیر و بلند شدن ندای الله و اکبر در سراسر استان و همچنین نور افشانی در نقاط مختلف توسط سپاه انجام خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال به نام حماسه حضور عظمت دل‌ها و تکریم سردار دل‌ها است، گفت: امسال در ۱۰۵ شهر استان اصفهان راهپیمایی برگزار و از نقاط مختلف روستایی هم در شهرها حضور پیدا می کنند و همچنین در ۸۰ روستا نیز راهپیمایی انجام خواهد شد.

,

محمد علی احمدی بیان کرد: مبدا راهپیمایی ۲۲ بهمن از مساجد است و ۲۰۰ نفر اسکیت سواران و دوچرخه سواران قبل از شروع برنامه حرکت خواهند کرد؛ شش جایگاه فرعی پیش بینی شده است و ۲۴ ماشین های بلندگو دار به برگزاری راهپیمایی کمک خواهند کرد؛ در میدان امام ۷۲ غرفه ایجاد شده که محور  و موضوع این غرفه ها موضوعات قرانی، هنری و مسابقات فرهنگی است.

,

احمدی گفت: یک غرفه خاص به عنوان پهلوانان نمی‌میرند نیز در جلو مسجد شیخ لطف الله دایر خواهد شد، امسال در شهر طلاب در ۷۰۰ آموزشگاه  حضور یافتند و در مورد این مسابقه  و غرفه کار کردند.

,

وی گفت: تکریم و تجلیل از شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در مراسم امسال انجام و پرچم حرم حضرت علی(ع) و امام حسین (ع) و حضرت عباس و امام رضا(ع) توسط هنرمندان به حرکت در خواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه برای فعالیت خبری خبرنگاران اتاق خبر پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن سراسری است و تبین بندهای قطعنامه هم سیاست کلان نظام جمهوری اسلامی و خواسته های مردم است و بندهای این قطعنامه به مسئولان ارائه می شود و همچنین مردم باید بندها و این خواسته ها  را مطالبه کنند و قطعا ساز و کار قانونی در پیگیری انجام این بندها پیش رو خواهد بود.

,

احمدی گفت: دو شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون  در کاشان تشییع خواهد شد.

,

در ادامه نشست حسین کارگر اظهار کرد: شهرداری وظیفه دارد اطلاع رسانی از محدودیت های ترافیکی را انجام و همچنین نظافت قبل و بعد را انجام دهد.

,

شهردار منطقه سه اصفهان با اشاره به برگزای دو یادواره شهدا که توسط شهرداری انجام شده است، تصریح کرد: همچنین شهرداری با برپایی ایستگاه های صلواتی و جلوگیری از سد معبر و دیگر اقدامات به برپایی و برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی کمک می کند

,

همچنین محمود بی شتاب عضو ستاد برگزای نماز جمعه اصفهان در این نشست تصریح کرد: اقامه نماز ظهر در روز 22 بهمن به احتمال زیاد آیت الله مهدی خواهد بود؛ همچنین خواهران و برادران زیر انداز و مهر برای نماز به همراه داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه