اخبار داغ

تعیین قیمت نان همدان در انتظار تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان/ گرانی قبل از عید یا بعد از سال جدید؟

تعیین قیمت نان همدان در انتظار تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان/ گرانی قبل از عید یا بعد از سال جدید؟
زمان افزایش قیمت نان منتظر اعلام تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان است که این افزایش قیمت در پایان سال جاری و یا بعد از سال نو اعمال شود که البته با توجه به شرایط افزایش قیمت در سال جاری به صلاح نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چندی است خبرهای ضد و نقیضی در خصوص افزایش قیمت نان در همدان به گوش می‌رسد و با پیگیری رسانه‌ها این تناقض در اظهارات مسئولان دیده شده و دلایلی نیز برای این تصمیم عنوان می‌شود؛ اما اکنون در آستانه انتخابات و در پایان سال زمزمه‌هایی مبنی بر گران شدن نان در همدان به گوش می‌رسد که این امر در مرحله کنونی درست نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

افزایش قیمت نان با تصمیم رئیس اتحادیه نانوایان، اداره غله، استانداری، فرمانداری و سازمان صمت 

, افزایش قیمت نان با تصمیم رئیس اتحادیه نانوایان، اداره غله، استانداری، فرمانداری و سازمان صمت , افزایش قیمت نان با تصمیم رئیس اتحادیه نانوایان، اداره غله، استانداری، فرمانداری و سازمان صمت ,

حسین افشاری فرماندار همدان چند روز پیش در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌های محلی، مقرون به صرفه نبودن دستمزد کارگران و نانوایان در واحدهای یارانه‌ای را عامل افزایش تخلفاتی همچون فروش آرد خارج از شبکه و به صورت قاچاق، افت کیفیت و کاهش وزن نان عنوان کرده و تصمیم اتخاذ شده برای افزایش قیمت نان را نتیجه برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه نانوایان، اداره غله، استانداری، فرمانداری و سازمان صمت دانسته است.

,

افشاری همچنین در خصوص زمان اجرای این تصمیم اظهار کرده هرگاه قیمت تعیین شود و نهادهای حاکمیتی و استانی صلاح بدانند، قیمت نان افزایش خواهد یافت.

,

نانوایان در راستای ثبات قیمت نان از وزن نان کم می‌کنند

, نانوایان در راستای ثبات قیمت نان از وزن نان کم می‌کنند, نانوایان در راستای ثبات قیمت نان از وزن نان کم می‌کنند,

این اظهارات فرماندار در حالیست که چندی پیش رئیس اتحادیه نانوایان همدان از کاهش وزن نان توسط نانوایان خبر داده و عدم افزایش قیمت نان را خیانت در حق مردم همدان دانسته بود.

,

ابوذر گلمحمدی همچنین اظهار کرده بود، نانوایان استان در راستای ثبات قیمت نان مجبور هستند روزانه پنج گرم از وزن نان کم کنند و این ماجرا به نفع مردم نیست.

,

طبق اظهار نظر فرماندار برگزاری جلسه با حضور رئیس اتحادیه نانوایان بوده اما اکنون رئیس این اتحادیه از هرگونه اظهار نظری در این خصوص خودداری می‌کند و این موضع‌گیری را به دلیل تصمیمات اتخاذ شده از سوی اتاق اصناف مبنی بر عدم پاسخگویی به رسانه‌ها در این مورد می‌داند.

,

افزایش قیمت نان باید با توجه به شرایط جامعه صورت گیرد

, افزایش قیمت نان باید با توجه به شرایط جامعه صورت گیرد, افزایش قیمت نان باید با توجه به شرایط جامعه صورت گیرد,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان چندی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه درحال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت نان در استان گرفته نشده است، گفت: ستاد تنظیم بازار اجازه دارد که در صورت صلاحدید قیمت نان را افزایش دهد اما فعلا چنین چیزی در دستور کار قرار نگرفته است.

,

حمیدرضا متین با بیان اینکه ابتدای امسال قیمت نان یارانه‌ای کمی افزایش داشت، اظهار کرد: درحال حاضر دلیلی برای افزایش قیمت نان وجود ندارد و این اقدام باید با توجه به شرایط جامعه صورت گیرد.

,

به خاطر مردم جلوی افزایش قیمت نان را گرفته‌ایم

, به خاطر مردم جلوی افزایش قیمت نان را گرفته‌ایم, به خاطر مردم جلوی افزایش قیمت نان را گرفته‌ایم,

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان در زمان کنونی می تواند تنش زا باشد، افزود: به خاطر مردم جلوی افزایش قیمت نان را گرفته‌ایم؛ تصمیم گیری برای افزایش و یا عدم افزایش قیمت نان در اختیار شخص نیست.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تعیین قیمت نان را در سطح بالاتری از این سازمان دانست و بیان کرد: قیمت نان همچون بنزین مسئله‌ای استراتژیک است و در حد سازمان صنعت، معدن و تجارت نیست که تصمیم گیری کند بلکه این تصمیم باید در مقاطع بالاتری گرفته شود.

,

منتظر اعلام تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان هستیم

, منتظر اعلام تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان هستیم, منتظر اعلام تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان هستیم,

رئیس اتاق اصناف همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان، صحبت‌های رئیس اتحادیه نانوایان مبنی بر تصمیم اتاق اصناف بر عدم اظهار نظر در خصوص قیمت نان را تکذیب کرد و گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر عدم اظهار نظر در این خصوص اتخاذ نشده است.

,

حسین محرابی با بیان اینکه کمیسیون تنظیم بازار و کمیته عرضه نان تصیماتی در این خصوص اتخاذ کرده‌اند که در آینده اعلام خواهد شد، تصریح کرد: اتاق اصناف نیز از تصمیم اتخاذ شده برای قیمت نان بی‌اطلاع است.

,

وی دلیل عدم اظهار نظر اتاق اصناف و رئیس اتحادیه نانوایان در خصوص قیمت نان را عدم اعلام تصمیم اتخاذ شده توسط ستاد تنظیم بازار و کمیته عرضه نان دانست و افزود: منتظر هستیم آقایان در این رابطه تصمیمات را اعلام کنند.

,

رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: با توجه به وضعیت فعلی و عدم اعلام تصمیم اتخاذ شده، نمی‌توانیم در خصوص زمان گران شدن نان اظهار نظر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه