اخبار داغ

یادداشت؛

تاملی بر مهمترین محورهای فرمایشات اخیر رهبر انقلاب

تاملی بر مهمترین محورهای فرمایشات اخیر رهبر انقلاب
نکاتی از فرمایشات اخیر رهبری درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و مسئله فلسطین انتشار داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تاملی بر بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره انتخابات مجلس شورای اسامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و مسئله فلسطین صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مسئله اول شرکت مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن

, مسئله اول شرکت مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن, مسئله اول شرکت مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن,

دشمن بسیار سعی کرده است که به هر صورت ممکن،  مردم را از این حضور پرشور بازدارد اما این مردم در این ۴۱ سال ضربات مهلکی بر تمام محاسبات دشمن وارد کرده اند.

,

شایعه ورود ویروس کرونا و….توسط برخی سلبریتی هایی که از سفره انقلاب به همه چیز رسیده اند و تلاش بی ثمرشان برای اینکه به هر نحو ممکن از حضور مردم در راهپیمایی جلوگیری کنند

,

در بازی شهرآورد استقلال و پرسپولیس قریب به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر آدم در یکجا جمع شدن چرا یکنفر نگران کرونا گرفتن نبود، چرا یکنفر تبلیغات منفی نکرد، ولی برای ۲۲ بهمن خطرناک است؟

,

این نشان از بیشرفی و دیاثت دشمنان داخلی و خارجی ما دارد.

, .,

 به حول قوه الهی این ۲۲ بهمن و این انتخابات مجلس،  پرشورترین راهپیمایی و انتخابات بعد از انقلاب خواهد بود.

,

حضرت آقا هم در بیانات شون حضور گسترده مردم را در ۲۲ بهمن پیش‌بینی و اذعان داشتند که این راهپیمایی هم همچون راهپیمایی های این ۴۱ ساله سیلی محکمی بر صورت دشمنان خواهد نواخت.

,

مسئله دوم مسئله انتخابات

, مسئله دوم مسئله انتخابات, مسئله دوم مسئله انتخابات,

حضرت امام خمینی ره فرمودند مجلس در راس همه امور است، یعنی اگر مجلسی قوی و انقلابی تشکیل شود خیلی از مشکلات مردم حل خواهدشد.

,

تقاضایی از مردم عزیزمون داریم، اینکه اینبار به جوانان یک فرصت بدهید تا بتوانند خودشان را ثابت کنند، مجلس آینده را مجلسی جوان و انقلابی با مدیریت جهادی انتخاب کنید.

,

به زمان جنگ نگاه کنید؛ فرماندهان تیپ و لشگر و گردان اغلب افرادی زیر ۳۰ سال بودن که تجربه جنگ هم نداشتند، افرادی مثل شهید حسن باقری،  شهید مهدی زین الدین،  شهید محمدابراهیم همت که هیچ تجربه جنگی نداشتند توانستند جنگ را به بهترین نحو ممکن اداره کنند، کافیست به جوانان هم فرصت دهیم تا کشورمان را دوباره بسازند.

,

مجلس آینده باید مجلسی جوان و انقلابی باشد، پس تا می توانید مردم را تشویق به شرکت در انتخابات نمایید، بر هر کسی که تریبون دارد چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی،  فرض واجب است تا مردم را آگاه و تشویق به شرکت در انتخابات نمایید.

, .,

حضرت آقا یک جمله فرمودند که نگران کننده بود و اینکه این انتخابات با امنیت کشور گره خورده است، یعنی اگر انتخابات کم فروغ باشد احتمال مشکل امنیتی برای کشور وجود دارد، اگر این انتخابات پر فروغ باشد در معادلات بین المللی برای ما بسیار خوب است و جایگاه ما را بالا خواهد بود.

, .,

دشمن چهل و یک سال است که سعی در ایجاد انشقاق در بدنه مردم دارد و به هر نحو ممکن می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند اما هر بار این مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده اند.

, .,

اما امسال سر شبکه نفوذ و تیم اتاق فکرش خیلی سعی کردند که مردم را به کف خیابان بکشند که الحمدلله نتوانستند غلطی بکنند، بعد از آن با حمله و هجمه به شورای نگهبان به دنبال دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات مجلس بودند.

, .,

انتخابات انتصابی و انتخابات فرمایشی و انتخابات مهندسی شده و این کلید واژه ها رمز دلسردی مردم از طرف سرشبکه نفوذ قرار گرفت، مسئولی که خودش با این سیستم انتخابات رای آورده،  حق ندارد ساز و کار انتخابات را زیر سوال ببرد.

, .,

سر شبکه نفوذ هم می‌داند که در این انتخابات نه خودش ونه همکیشانش وضع خوبی ندارند و بد جور شکست خواهند خورد، برای همین خیلی زور می‌زند تا این انتخابات کم رنگ برگزار گردد ولی کور خوانده اند.

, .,

و اما مسئله سوم

, و اما مسئله سوم, و اما مسئله سوم,

موضوع فلسطین و معامله قرن است، حضرت آقا در قسمت سوم بیاناتشان در موردفلسطین، بشارت های نابی فرمودند که دل تمام منتظران را به وجد آورد.

,

اولا فرمودند این طرح به ضررشان تمام خواهد شد، دوما این طرح قبل از مرگ ترامپ خواهد مرد و سوم اینکه جوانان ما به‌زودی در بیت المقدس نماز خواهند خواند

,

یکی از نکات جالبی که در این قسمت از بیانات بود اشاره به مرگ زودهنگام ترامپ است، تعدادی از بزرگان هم نظرشان به نرسیدن ترامپ به آخر دوره ریاست جمهوری اش است و حتی در برخی انیمیشن ها و فیلم‌هایشان هم مرگ ترامپ را پیش‌بینی کرده اند.

, .,

با این اوصاف باید منتظر مرگ ترامپ هم باشیم و مرگ ترامپ یعنی افول آمریکا؛ مسئله ای که بارها حضرت آقا بیان فرموده اند که آمریکا رو به افول است و نکته جالب‌تر اینکه حضرت آقا یک جمله قطعی فرمودند که این طرح معامله قرن قطعا تحقق نخواهد یافت.

, , .,

و مسئله سوم، برگزاری نماز در بیت المقدس توسط جوانان آنهم در موعد زودهنگام، این یک بشارتی بزرگ برای اهل فن و فهم است که در این فراز از فرمایشاتشان اشاره مستقیم به فتح فلسطین توسط جوانان این سرزمین اسلامی فرمودند.

, .,

فتح فلسطین و نابودی اسرائیل در چه زمانی است؟

,

العاقل یکفی بالاشاره

,

دیگر با چه زبانی باید گفت ظهور نزدیک است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه