اخبار داغ

هشدار جدی پلیس فتا به متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی

هشدار جدی پلیس فتا به متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا استان در آستانه نزدیکی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات پیش از موعد، تخریب و تنش آفرینی انتخاباتی در فضای مجازی بر خلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سیدمصطفی مرتضوی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و افزایش فعالیت و کاندیداها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نباید برخی تصور کنند که در فضای مجازی هر کاری در جهت تخریب افراد می‌توانند انجام دهند زیرا پلیس فتا با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی عنوان کرد: گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب افراد و شایعه پراکنی صورت می گیرد که در شان فرهنگی مردم نیست و پلیس با رصد پیوسته فضای مجازی با هر نوع تخلفی به شدت برخورد می کند تا زمینه فعالیت مجرمان از بین برود.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: لزوم رعایت اخلاق و حفظ شان و منزلت و آبروی افراد در هر مکانی به ویژه در فضای مجازی بسیار مهم است که متاسفانه این موضوع در برخی تبلیغات انتخاباتی چندان مد نظر قرار نمی گیرد و متخلفان به راحتی مطالب کذب را منتشر می کنند.

,

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان تاکید کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخابات را با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه