اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی و مذهبی:

پیام مذاکره به قاتلان سردار سلیمانی، نشان از بی‌غیرتی سیاسی است

پیام مذاکره به قاتلان سردار سلیمانی، نشان از بی‌غیرتی سیاسی است
حجت‌الاسلام دشتی با اشاره به اینکه پیام برخی از مسئولان بعد شهادت سردار سلیمانی به ترامپ برای مذاکره نشان از بی‌غیرتی سیاسی آن‌ها دارد، گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور همراهی با دشمنانی است که سال ها این حرف‌ها را تکرار می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر دشتی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای مسجد جامع فریدونکنار اظهار کرد: یکی از اصول جدی که قرآن کریم به پیغمبران خود ابلاغ فرموده اصل مقاومت است.
 
وی با اشاره به اینکه بنابر وعده الهی امدادهای غیبی از سوی خداوند برای مومنانی که استقامت کنند فرستاده می‌شود خاطرنشان کرد: رمز بقای ادیان و مکاتب الهی استقامت است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه انقلاب آزمون‌های زیادی را گذرانده است تصریح کرد: جریان استقامت، جریان الهی است و در مقابل آن جریان نفوذ قرار دارد.

دشتی یادآور شد: درحالی که بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی بودند اما به خاطر ایمان و استقامتی که رزمندگان کردند امدادهای غیبی از سوی خداوند نازل شد و رزمندگان اسلام توانستند پیروز جنگ باشند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران ریشه در اباعبدالله(ع) و کربلا دارند یادآور شد: دشمن در ۴۱ سال پس از انقلاب به‌ویژه پس از جنگ تحمیلی برای تضعیف اعتقادات ملت ایران وارد عمل شد و شیوه جنگیدن خود را تغییر داد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه جریان نفوذ این روزها در کشور بسیار پیشروی کرده است گفت: وقتی مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به صراحت حرف میزند باید متوجه خطرها باشیم.

دشتی افزود: به برکت خون شهدا دشمنان نمی‌توانند نقشه‌های خود را در این کشور اجرایی کنند و به عقیده بسیاری از کارشناسان آمریکا دیگر هیچ اهرمی برای فشار به ایران ندارد.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی نمایندگان فعلی به خاطر فساد رد صلاحیت شدند اظهار کرد: ۹۰ نماینده‌ مجلس شورای اسلامی که باید برای اجرا و نظارت قوانین کار می‌کردند اما خودشان دچار فساد شده و توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند که نیاز است مردم در انتخاب‌های خود دقت کنند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمن با سه شیوه درحال تخریب استقامت ملت ایران است خاطرنشان کرد: زر، زور و تزویر از شیوه‌هایی است که دشمن به‌صورت همزمان علیه کشور ما به‌کار گرفته تا استقامت جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

دشتی با اشاره به اینکه برجام هیچ گره‌ای از مشکلات کشور باز نکرد تصریح کرد: درحالی که گفته شده بود برجام می‌تواند تمامی تحریم‌ها را بردارد اما نه تنها این کار انجام نشد بلکه صنعت هسته‌ای کشور ۱۵ سال به عقب بازگشت.

وی fatf را ابزاری برای شکست جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: دشمنان ما سخت به دنبال شکست اسلام با ابزارهای مختلف هستند.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان بعد شهادت سردار سلیمانی به ترامپ پیام می‌دهند که حاضر به مذاکره‌ایم که این نشان از بی‌غیرتی سیاسی آن‌ها است.

دشتی با بیان اینکه برخی از اقدامات دولت مانند شبیخون به مردم است، گفت: اقداماتی که دولت بدون اطلاع ملت در ماجرای بنزین و برخی از موارد دیگر انجام داده و پس از آن اظهار بی‌اطلاعی هم کرده مانند این است که بخواهی مردم را غافل‌گیر کنی یا شبیخون بزنی.

وی جریان نفوذ را خطرناک‌تر از حمله نظامی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: نیروی نفوذی در کشور هزاران بار خطرناک‌تر از اقدامات نظامی است؛ بتون کردن صنعت هسته‌ای کشور، امضای fatf و پیغام مذاکره برای قاتلان سردار سلیمانی از جمله مواردی است که جریان نفوذ انجام می‌دهد و خطرهای زیادی به‌دنبال دارد.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه انتخابات در کشور تشریفاتی و انتصابی است همراهی با دشمنانی است که سال ها این حرف‌ها را تکرار می‌کردند.

دشتی تصریح کرد: حمله به احزاب، شورای نگهبان و نهادهای انقلابی درحالی از سوی ریاست جمهوری کشور صورت می‌گیرد که بسیاری از مشکلات داخل کشور مربوط به این فرد است.

وی با انتقاد از برخی هنرمندان که بر طبل دشمنان می‌کوبند تاکید کرد: صدا و سیما نباید اجازه دیده شدن به هنرمندانی که در شرایط حساس کشور به نفع دشمن از جشنواره فیلم فجر کناره‌گیری می‌کنند را بدهد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه