اخبار داغ

حجت‌الاسلام حسین آقامیری:

دشمن در مقابله با حق ضربه سنگینی خورد

دشمن در مقابله با حق ضربه سنگینی خورد
حجت‌الاسلام حسین آقامیری گفت: دنیا این اندازه محبوبیت سردار و اتحاد مردم ایران و عراق بعد از این ترور را باور نمی‌کرد و دشمن در مقابله با حق ضربه سنگینی خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری در یادواره سرداران و 173 شهید بزرگوار شهر رضوانشهر با بیان اینکه نظام سلطه تلاش زیادی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران می کند، اظهار کرد:در جنگ هشت ساله صدام عروسک خیمه شب بازی نظام سلطه بود و هفتاد کشور دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عراق برای شکست دادن ایران اسلامی کمک دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این کارشناس سیاسی با اشاره به کارشکنی های متعدد منافقان در انقلاب اسلامی ایران، گفت: تمام حق در مقابل تمام باطل در جنگ تحمیلی روبروی یکدیگر قرار داشته و سودای شکست سه روزه ایران را در سر داشتند.

,

فرهنگ و تفکر عاشورا زمینه ساز پیروزی ایران اسلامی است

, فرهنگ و تفکر عاشورا زمینه ساز پیروزی ایران اسلامی است,

وی فرهنگ و تفکر عاشورا را زمینه ساز پیروزی ایران اسلامی دانست و افزود: دشمنان ایران اسلامی در جنگ متکی به تسلیحات بودند اما رزمندگان ما با توکل به خدا توانستند با تسلیحات اندک پیروز شوند.
حجت السلام آقا میری با اشاره به تلاش صهیونیست ها و مکتب غرب برای تضعیف محور های مقاومت، خاطرنشان کرد: دشمن از سر انفعال و ناتوانی دست به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی زد و آمریکا عروسک خیمه شب بازی اسراییل در این عملیات جنایتکارانه بود.

,
,

دشمن در مقابله با حق ضربه سنگینی خورد
آقا میری با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی، گفت: دنیا این اندازه محبوبیت سردار و اتحاد مردم ایران و عراق بعد از این ترور را باور نمی کرد و دشمن در مقابله با حق ضربه سنگینی خورد.

, دشمن در مقابله با حق ضربه سنگینی خورد,
,

وی با اشاره به آیه و یرزقه من حیث لایحتسب، تصریح کرد: جامعه ای که خدا را باور کند دیگر اعتقادی به بن بست نخواهد داشت و با توکل به خدا برای حل مشکلات تلاش خواهد کرد.

,

حجت الاسلام آقامیری افزود: باید توکل بر خدا را در همه امور کشور سرلوحه کار قرار داده و با اتکا بر توان داخلی مشکلات را حل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه