اخبار داغ

دهقان در گفتگو با دانا مطرح کرد:

تحریم تلویزیون، نمک خوردن و نمکدان شکستن است/ هنرمندان سیاست را به سیاسیون بسپارند

تحریم تلویزیون، نمک خوردن و نمکدان شکستن است/ هنرمندان سیاست را به سیاسیون بسپارند
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خیلی از هنرمندانی که حرف از تحریم می‌زنند، کارهایشان را با همین تلویزیون شروع کرده‌اند، بنابراین این گونه رفتارها مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن است و بی‌حرمتی و بی‌معرفتی محسوب می‌شود.
[

جعفر دهقان، هنرمند سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره فعالیت جدید خود بیان داشت: مدتی است که مشغول پروژه «ایلدا» هستم، سریالی که راما قویدل کارگردانی آن را برعهده دارد و برای سیما فیلم ساخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: موضوع این فیلم مربوط به اوایل انقلاب و حمله بعثی‌ها به مرزهای کشور و دفاع مرزبانان در برابر تجاوز دشمنان است.
,
 
,
این بازیگر پیشکسوت در رابطه با برخی صحبت‌هایی که در چند وقت اخیر از سوی برخی هنرمندان در رابطه با تحریم جشنواره فجر و تلویزیون مطرح شده است، اظهار داشت: تحریم تلویزیون توسط برخی از همکاران بنده حرکت خوبی نبود، ما هر مشکلی داریم باید مشکلاتمان را با خودمان حل کنیم و نباید این مشکلات را اینچنین رسانه‌ای و علنی کرد، زیرا این گونه برخوردها باعث می‌شود که شبکه‌های خارج از کشور از چنین جریاناتی سوء استفاده کنند.
,
 
,
وی افزود: اینکه برخی می‌گویند من با تلویزیون کار نمی‌کنم و تلویزیون را تحریم می‌کنم، حرف‌های درست و قشنگی نیست، من مطئنم 90 درصد کسانی که گفتند ما تلویزیون را تحریم می‌کنیم، به تلویزیون برخواهند گشت و مجددا با تلویزیون همکاری را از سرخواهند گرفت، زیرا تلویزیون برای کشور، مردم و هنرمندان است.
,
 
,
دهقان خاطرنشان کرد: بهترین تریبون برای نشان دادن عملکردِ هنرمندان تلویزیون است، بنابراین نباید اینچنین حرف از قهرکردن با تلویزیون زد. خیلی از هنرمندانی که حرف از تحریم می‌زنند، کارهایشان را با همین تلویزیون شروع کرده‌اند، بنابراین این گونه رفتارها مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن است و بی‌حرمتی و بی‌معرفتی محسوب می‌شود.
,
 
,
وی عنوان کرد: من تا قبل از سریال «مردان آنجلس» فقط در پروژه‌های سینمایی حضور داشتم و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را نیز کسب کردم، علاوه بر آن جوایز متعدد دیگری هم به دست آوردم، اما هیچ وقت آن طور که با بازی در سریال مردان آنجلس شهرت پیدا کردم، برای مردم شناخته شده نبودم، بلکه با تلویزیون بود که در دل مردم جا باز کردم.
,
 
,
بازیگرِ سریال مختارنامه در رابطه با مطرح شدن بعضی مباحث سیاسی از سوی برخی هنرمندان، عنوان کرد: به همکارانم می گویم که بحث‌های سیاسی را به دست سیاسیون بسپارید، ما هنرمندیم و هر حرفی داریم باید از طریق هنر آن را بیان کنیم، اگر آدم سیاسی هستید، هنر را رها کرده و به سراغ سیاست بروید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه