اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه عنوان کرد:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و محصولات اقتصاد مقاومتی

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و محصولات اقتصاد مقاومتی
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و محصولات اقتصاد مقاومتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حسین قبادی بصیر در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و محصولات اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از ۴۰ غرفه مجزا با محصولات تولیدی و دستاوردهای ادارات و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به توانمندی در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه، افزود: گسترش فعالیت‌های تولیدی و خدماتی در توسعه درآمدها، افزایش اشتغالزایی و دستیابی به اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار است.

,

, ,

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی محصولات تولیدی و دستاوردهای انقلاب اعلام‌کرد و بیان داشت: همچنین کمک به تولیدکنندگان و حمایت چرخه تولید و ایجاد فضای کسب و کار از دیگر اهداف است.

,

این مسئول تصریح کرد: توجه به تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی می‌تواند در توسعه اقتصاد کشور بسیار اثرگذار است.

,

, ,

قبادی بصیر گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه، تولیدات گیاهی، لبنی، عسل و ترشیجات، زعفران، قلم زنی، چاقو سازی، میناکاری، فرش و گلیم، تابلو فرش، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و دامپروری به نمایش گذاشته شده است.

,

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ بهمن به مدت ۷ روز از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه