اخبار داغ

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین همدان مطرح کرد؛

فضای مجازی بستری برای مطالبه گری از مسئولان/ دشمن توان مقابله با جریان سازی نیروهای انقلابی در فضای مجازی را ندارد

فضای مجازی بستری برای مطالبه گری از مسئولان/ دشمن توان مقابله با جریان سازی نیروهای انقلابی در فضای مجازی را ندارد
حسین ربیعی در جمع فعالان فضای مجازی نهاوند گفت: کار گروهی، هوشمندانه با برنامه‌ریزی نیروهای انقلابی در فضای مجازی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری شروع ‌شده است و باقدرت ادامه می‌یابد و نیروهای انقلابی در همه تقابل‌ها با ضدانقلاب در فضای مجازی موفق بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ظهر امروز در گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان نهاوند اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی در پی القای ناکارآمدی و ناامیدی هستند و وظیفه ما امروز در فضای مجازی مقابله با این تفکر و امیدآفرینی است تا توطئه دشمن شکست بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در فضای مجازی باید از مسئولان مطالبه گری شود ولی باید مواظب باشیم این مطالبه گری به ناامیدی منجر نشود.

,

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان با اشاره به نقش ‌آفرینی نیروهای انقلابی در فضای مجازی بیان کرد: در موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اولین بار در اتفاقی بی‌سابقه بیش از ۷۰ درصد محتوای این شبکه به حاج قاسم اختصاص یافت.

,

ربیعی ادامه داد: این اتفاق برای دشمن غیرقابل‌ باور بود به همین جهت دشمنان که بستر این شبکه اجتماعی در اختیار آن‌ها است شروع به مسدود کردن تعداد زیادی از حساب‌های کاربران کردند.

,

وی اظهار داشت: همین قضیه در توییتر هم به وجود آمد و دشمن توان مقابله با جریان سازی عظیم نیروهای انقلابی در موضوع شهادت حاج قاسم را نداشت و نزدیک به ۱۰ هزار اکانت نیز در این شبکه مسدود شد.

,

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان در ادامه به بیان ۴ نکته مهم از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورداستفاده از فضای مجازی پرداخت و گفت: مطالبه ایشان ورود هوشمندانه با برنامه ‌ریزی مدون و دقیق به این فضا است تا از آسیب‌های آن بکاهیم.

,

ربیعی ادامه داد: استفاده از افراد دارای بنیه در این فضا مطالبه دیگر مقام معظم رهبری است چون دشمن در فضای مجازی در عرصه‌های مختلف در حال شبهه افکنی است و افرادی که دارای بنیه قوی باشند می‌توانند به این شبهات پاسخ دهند.

,

وی با مهم خواندن کار گروهی و تشکیلاتی در فضای مجازی به‌عنوان نکته سوم رهبر انقلاب درباره فضای مجازی اظهار داشت: رهبر انقلاب معتقدند که کار فردی به نتیجه نمی‌رسد و باید کار با برنامه و گروهی انجام شود تا نتیجه موردنظر حاصل شود.

,

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان افزود: مطالبه چهارم رهبر معظم انقلاب این است که در این فضا تهاجمی کارکنید و زمین را از دشمن پس بگیرید و دشمن را از این فضا برانید و بتارانید.

,

وی بابیان اینکه نیروهای انقلابی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی گام‌های خوبی برداشته‌اند، گفت: امروز بسیج پرچم‌دار جریان انقلابی در فضای مجازی است و در ایام اربعین و شهادت حاج قاسم این پرچم‌داری را نشان داد.

,

ربیعی اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای موفقیت در این فضا باید استفاده شود و به یاری خدا کار تشکیلاتی و گروهی شروع ‌شده است و نیروهای انقلابی در همه تقابل‌ها با ضدانقلاب در فضای مجازی موفق بوده‌اند.

,

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان گفت: فضای مجازی بستری برای مطالبه گری است و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات باید در راستای حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم کار و شاخص‌های انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای مردم تبیین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه