اخبار داغ

حاجی سلگی:

وابستگی اقتصادی و سیاسی کشور در زمان طاغوت دلیل اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی بود/ بی اعتقادی و نا آگاهی دلیل وابستگی به غرب است

وابستگی اقتصادی و سیاسی کشور در زمان طاغوت دلیل اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی بود/ بی اعتقادی و نا آگاهی دلیل وابستگی به غرب است
رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از نظر سیاسی و خودکفایی در زمان طاغوت آخرین کشور بین کشورهای اسلامی و کاملا در بن بست بودیم، گفت: در آن زمان بیشتر غربی ها و خصوصا مستشاران آمریکایی ها کشور را هدایت می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با توجه به فرا رسیدن  چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  شاهد پیشرفت کشور در همه زمینه ها از جمله رهایی از وابستگی به غرب و رسیدن به استقلال و خودکفایی کشور هستیم، به همین منظور رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس حاج میرزا سلگی که از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که از او به عنوان شهید زنده یاد می کنند به تشریح  وضعیت کشور از لحاظ وابستگی به غرب در دوران طاغوت پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 کتاب"آب هرگز نمی میرد"  در وصف زندگینامه این جانباز دوران دفاع مقدس است که مورد تفریظ رهبری قرار گرفته و  رهبر انقلاب هم در وصف این جانباز دوران دفاع مقدس گفتند "واقعا اگر ممکن بود می رفتم همدان دیدن این مرد"

,  کتاب"آب هرگز نمی میرد"  در وصف زندگینامه این جانباز دوران دفاع مقدس است که مورد تفریظ رهبری قرار گرفته و , رهبر انقلاب هم در وصف این جانباز دوران دفاع مقدس گفتند "واقعا اگر ممکن بود می رفتم همدان دیدن این مرد,

این رزمنده که سالیان سال دغدغه نظام و رهبری را داشته پس از تماس خبرنگار عصر همدان همچون سابق با رویی گشاده جوابگوی سئوالات ما بود.

,

عصر همدان: به بیان تاریخچه ای از میزان وابستگی کشور در زمان طاغوت به کشورهای بیگانه بپردازید؟

, عصر همدان: به بیان تاریخچه ای از میزان وابستگی کشور در زمان طاغوت به کشورهای بیگانه بپردازید؟, عصر همدان: به بیان تاریخچه ای از میزان وابستگی کشور در زمان طاغوت به کشورهای بیگانه بپردازید؟,

سلگی: با توجه به اینکه دوران نوجوانی و جوانی بنده در زمان قبل از انقلاب بوده و در یک خانواده مذهبی زندگی می کردم در آن زمان به طور کامل متوجه وابستگی کشور به غرب می شدم.

, سلگی:,

حکومت و کشور ما در قبل از انقلاب کاملا وابسته به غرب بود، به عنوان مثال هم در بعد نظامی و دفاعی هیچ  تولیدی نداشتیم و همگی از غرب وارد می شد، حتی اسلحه انفرادی ما هم در آلمان تهیه می شد.

,

در واقع در بقیه فناوری ها همچون صنایع خودرو و بقیه موارد مربوط به زندگی مردم کشور ما کاملا وابسته بود و بخاطر بی لیاقتی حکومت و دوران پادشاهی در کشور ما کسی اجازه نداشت کوچکترین امکاناتی را در داخل کشور تولید کند.

,

ما حتی در یک زمینه هم خودکفایی نداشتیم و حتی در بخش کشاورزی هم معمولا وابسته بودیم و کشاورزی ما رونق نداشت.

,

خاطرم هست در آن زمان یک جوان در خوزستان یک بی سیم ساخته بود که آن را دستگیر کردند و همه اینها نشاندهنده این است که کشوری وابسته بودیم.

,

, ,

عصر همدان: وابستگی سیاسی کشور در دوران طاغوت به چه شکل بود؟

, عصر همدان: وابستگی سیاسی کشور در دوران طاغوت به چه شکل بود؟, عصر همدان: وابستگی سیاسی کشور در دوران طاغوت به چه شکل بود؟,

سلگی: از نظر سیاسی با توجه به آن شرایط حکومت و پادشاهی بودن کشور و شاه که به عنوان رییس حکومت وابسته به غرب بود ما دارای خودکفایی نبودیم و از نظر سیاسی غربی ها برای ما تعیین تکلیف می کردند.

, سلگی:,

دست اندرکاران کشور توانایی اداره کشور را نداشتند و هم دولت و هم وزرایی که در آن زمان بودند وابسته به غرب و در راس آنها آمریکا بودند و حتی اسراییلی ها هم در کشور ما دخالت می کردند.

,

از نظر سیاسی و خودکفایی در آن زمان آخرین کشور بین کشورهای اسلامی و کاملا در بن بست بودیم و بیشتر غربی ها و خصوصا مستشاران آمریکایی کشور را هدایت می کردند.

,

عصر همدان: نقش این وابستگی ها در ایجاد  قیام مردمی و تشکیل انقلاب اسلامی را بفرمایید؟

, عصر همدان: نقش این وابستگی ها در ایجاد  قیام مردمی و تشکیل انقلاب اسلامی را بفرمایید؟, عصر همدان: نقش این وابستگی ها در ایجاد  قیام مردمی و تشکیل انقلاب اسلامی را بفرمایید؟,

سلگی: با توجه به وسعت کشور ما این استعداد وجود داشت که خودکفایی کامل داشته باشیم و همه مردم می دانستند در کشور هم از نظر سیاسی و هم اقتصادی وابستگی وجود دارد و همه اینها زمینه ای شد تا به رهبری امام راحل یک قیام شکل بگیرد، ما می خواستیم آزاد باشیم و آزادی هم نبود، بله آزادی بی بند و باری بود و هر چقدر بیشتر می شد به نفع آنها بود.

, سلگی:,

آزادی واقعی که  افراد استعدادهای خودشان را بروز دهند، نبود و در مجموع ما یک کشور وابسته بودیم همه اینها ریشه در بی لیاقتی رژیم طاغوت داشت.

,

, ,

عصر همدان: هنوز هم یک جریانی در کشور همسو با زمان طاغوت دارد پیش می رود  نظر شما راجع به این افراد چه است؟

, عصر همدان: هنوز هم یک جریانی در کشور همسو با زمان طاغوت دارد پیش می رود  نظر شما راجع به این افراد چه است؟, عصر همدان: هنوز هم یک جریانی در کشور همسو با زمان طاغوت دارد پیش می رود  نظر شما راجع به این افراد چه است؟,

سلگی: افرادی در کشور که هنوز حر ف از ارتباط و وابستگی به غرب می زنند، اول اینکه نسبت به فرهنگ اسلام بیگانه هستند و از تاکیدات بسیار در دین اسلام که گفته باید روی پای خودمان بایستیم بی اطلاع هستند و این یکی از ناآگاهی های اساسی است.

, سلگی:,

بخشی از ناآگاهی و بخش عمده ای هم به دلیل بی اعتقادی است، یعنی وقتی کسی اعتقاد راسخی به وعده های خدا ندارد و چشمش به دست دیگران است به طور حتم فقط وعده های  دشمن را باور می کند.

,

در واقع این افراد بخاطر تفکر وابستگی به غرب و عدم توجه به دین و فرهنگ و عدم اعتقاد به وعده های الهی چشمشان به دست دشمن است و این ریشه در بی اعتقادی، بی ایمانی و  بی اطلاعی  آنها از ریشه فرهنگی کشور دارد.

,

اما این افراد باید بدانند که حقایق خیلی زود روشن می شود و همین ترور شهید سلیمانی خیلی راحت ماهیت آنها را نشان داد و رییس جمهور کشوری که در دنیا شعار دموکراسی حقوق بشر و طرفداری از فرهنگ اجتماعی، مردم سالاری و مبارزه با تروریسم می دهد خودش دستور می دهد بهترین آدمی که همه دنیا هم مسیحی  و مسلمان ها  می شناسند و گام های بزرگی در شکست تروریست و نابودی داعش برداشته ترور کنند.

,

هر کس اندازه یک جو عقل داشته باشد نباید یک درصد از غرب که به فکر سلطه بر جهان اسلام است، تبعیت کند.

,

عصر همدان: سرنوشت افرادی که حرف ازرابطه با غرب و وابستگی کشور میزنند چگونه می بینید؟

, عصر همدان: سرنوشت افرادی که حرف ازرابطه با غرب و وابستگی کشور میزنند چگونه می بینید؟, عصر همدان: سرنوشت افرادی که حرف ازرابطه با غرب و وابستگی کشور میزنند چگونه می بینید؟,

سلگی: سرنوشت این افراد با توجه به اینکه بیداری جهانی با توجه به شعارهای دروغین آنها علیه استکبار جهانی و غرب رخ داده رو به شکست و زوال  هست و این افراد هم در این دنیا شکست می خورند هم در قیامت وسط جهنم جایگاه آنها هست، می خواهد هر کسی باشد.

, سلگی:,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه