اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

دیدار همافران با امام (ره) نشان از بصیرت بود/هیچ مرزبندی بین نیروهای مسلح و مردم وجود ندارد

دیدار همافران با امام (ره) نشان از بصیرت بود/هیچ مرزبندی بین نیروهای مسلح و مردم وجود ندارد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دیدار همافران با امام راحل نشان از بصیرت تحسین برانگیز آنها بود و نشان دادند هیچ مرز بندی بین نیروهای مسلح و مردم وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز به مناسبت دیدار رهبر کبیر انقلاب اسلامی با همافران در جمع کارکنان نیروی مسلح استان اردبیل اظهار داشت: دیدار همافران با امام راحل در  مقابل تمامی تهدیدات و تبلیغات آن زمان نشان از بصیرت آنها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره با مردم بودند و هیچ مرزبندی بین آنها وجود ندارد، اظهار داشت: سردار سلیمانی حرکت عظیمی در خاموش کردن فتنه داعش انجام داد و حتی شهادت آن سردار بزرگ مایه سرفرازی کشور شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امنیت پیچیده ترین موضوع است که باید نیروی های مسلح هر کشوری در اوج فتنه ها با توطئه های دشمن آشنا باشند اکنون می بینیم میلیون ها دلار پول صرف امنیت کشورهای منطقه و ابر قدرتها می شود اما ایران عزیز  به برکت وجود جوانان هوشمند با بومی سازی تجهیزات نظامی  امنیت پایدار کشور را همواره در سخت ترین شرایط تامین می کنند.

,

وی با بیان اینکه با نابودی پایگاه آمریکا توسط ایران و پاسخ ندادن آنها امینت ابدی ما را فراهم شد، تصریح کرد: اگر امروز نقطه ضعفی به دشمن نشان می دادیم با صف آرایی آنها مواجه بودیم.

,

امام جمعه اردبیل ابراز داشت: انقلاب در زمانی اتفاق افتاد که آمریکا فکر می کرد دنیا در حال تک بعدی شدن است و با ظهور این انقلاب ادبیات و قدرت جدیدی در منطقه پدید آمد و حرکتی عظیم در استقلال کشور ظهور کرد،

,

آیت الله عاملی در پایان با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس نیروهای مسلح در قلب بحران ها بر دشمن پیروز شدند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما به عزت و عظمت رسیدند و دارای پشتوانه مردمی شدند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه