اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

موشک‌های شلیک شده به عین‌الاسد محصول دانایی نیروی انسانی کشور بود

موشک‌های شلیک شده به عین‌الاسد محصول دانایی نیروی انسانی کشور بود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انسانی صاحب تخصص و تعهد است که نمونه بارز آن را در موشک‌های شلیک شده به عین الاسد دیدیم و این دانایی می‌تواند به همه عرصه‌های کشور تسری یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در ویژه برنامه ایام الله دهه فجر در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات اساسی کشور این است که هر جا روح حیات بخش انقلابی از کالبد جامعه بیرون رفته به معضلات افزوده شده و حتی مشکلات روز مره را نیز لاینحل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: امروز با یک بررسی اجمالی درمی یابیم که هر زمان بر وفق آئین انقلاب عمل کردیم حتی در حوزه اقتصادی کارها به پیش رفته و آنجایی که نگاه افراد فاقد انقلابی به بیرون از مرزها بوده بی شک بر معطلی و گره مشکلات نیز افزوده شده است.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بیش از ۶ سال کشور را معطل برجام و در انتها غربی ها بالاتفاق عمل به تعهدات برجامی خود را به کاهش نفوذ منطقه ای و برد موشک های نقطه زن گره زدند.
,
 
,
صفارهرندی بیان داشت: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم یکی از ظرفیت های فوق العاده نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انسانی صاحب تخصص و تعهد است که به لحاظ شاخص توسعه انسانی جزو اولین ها در دنیا هستیم و بی شک این دانایی ها، توانایی فراوانی بهمراه می آورد.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این دانایی و توانایی به جایی می رسد که اگر دشمن حماقتی مرتکب می شود و ضربه ای می زند وقتی پاسخ این حماقت خود را دریافت می کند دیگر توان پاسخ ندارد و این همان محصول دانایی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه شلیک موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهترین پایگاه هوایی ایالات متحده نمونه بارز این دانایی و توانایی است، افزود:  آمریکایی ها از ترس تمام امکانات و تجهیزات خود را در آنجا متمرکز کرده بودند و گمان نمی کردند چنین موشک های هوشمند و نقطه زن بتواند انجا را زیر و رو کند که به اذعان رصدگران مشرف به پایگاه عین الاسد حدود ۸۰ ضربه مغزی از انجا توسط بالگردهای امریکایی خارج شدند.
,
 
,
صفار هرندی بیان کرد: عده‌ای می خواستند ساده اندیشانه به جای اینکه برد موشک‌ها را افزایش دهیم، تولید پوشک را در کشور رواج دهیم و از روی ساده لوحی و ترس از دشمن که ممکن است جنگ شود دست‌ها را بالا ببریم.
,
 
,
وی گفت: این افراد و این تفکرها اگر حوادث ۲۰ سال گذشته را به درستی مرور می کردند در می یافتند که با کشورهایی مثل لیبی و امثالهم که خلع سلاح شدند، چه کردند!
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هر شخص یا تفکری خلع سلاح نیروهای مسلح را دنبال می کند به چشم خائن نگاه کنید که بی شک آنها کشور را به سمت جنگ خواهند برد.
,
 
,
وی اظهار کرد: آمریکایی ها خوب می دانند که اگر حماقتی از آنها سر بزند تمام پایگاههای نظامی آنها در متطقه در تیررس موشک‌های نقطه زن انقلاب اسلامی در مقیاس های مختلف است لذا خود را درگیر چنین حماقتی نخواهند کرد و نمونه بارز آن را در شلیک موشک ها به عین الاسد همگان شاهد بودیم.
,
 
,
صفار هرندی بیان کرد: برخی افراد این روزها طعنه می زنند که مگر همه کشور نیروهای مسلح و موشک است، ما به آنها می‌گوییم نه؛ اما این جلوه‌ای از توانمندی علمی و تکنولوژی بومی است که در بخش‌های دفاعی کشور متبلور شده و می تواند در بخش های دیگر هم به منصه طهور و بروز برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه