اخبار داغ

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی:

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به استقبال میلیونی مردم ایران از پیکر سردار سلیمانی، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به انقلاب بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در حاشیه همایش سرداران رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که شامگاه شنبه با حضور اساتید حوزه در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم شهید سلیمانی این‌قدر بزرگ بود که هم حیاتش و هم شهادتش برکات فراوانی داشت و در این تجلیل و تقدیری که از این بزرگوار در مراسم شهادتش در شهرهای مختلف ایران شد می‌توانم بگویم که روح تازه‌ای در انقلاب دمیده شد و به جهان نشان داد که اکثریت مردم ایران عاشق شهادت و نظام هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, المهندس, ع),

وی ادامه داد: تشییع پیکر ایشان در طول تاریخ سابقه نداشته است، تشییعی که بر پیکر شهید سلیمانی در کربلا، نجف، کاظمین، اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان به عمل آمد نشان دهنده عمق علاقه مسلمانان عراق و ملت ایران به ایشان بود.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز داشت: البته این تشییع باشکوه نتیجه اخلاص آن بزرگوار نیز بود چرا که جز برای خدا حرف نمی‌زد و کاری انجام نمی‌داد.

,

وی با بیان این‌که شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را تقویت کرد، تصریح کرد: ایشان خودش را به خدا فروخته بود و غرق در اخلاص بود و بر همین اساس فکر می‌کرد که اصلاً مسائل دنیوی در نظر ایشان ارزش نداشت.

,

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: مراسمی که آیت‌الله مکارم شیرازی برپا کردند در نوع خود بسیار مهم بود به‌خصوص در قم که مرکز انقلاب و مقاومت است.

, الاسلام,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه