اخبار داغ

بغداد الیوم خبر داد

الحشدالشعبی عراق حمله داعش به شرق استان صلاح‌الدین را دفع کرد

الحشدالشعبی عراق حمله داعش به شرق استان صلاح‌الدین را دفع کرد
نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) شنبه شب حمله گروهک داعش به منطقه العیث استان صلاح‌الدین در مرکز عراق را دفع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری "بغداد الیوم" به نقل از رسانه جنگ الحشدالشعبی (بسیج مردمی) نوشت: تیپ ۲۱ الحشد الشعبی تیمی از گروهک تروریستی داعش را که درصدد نفوذ به منطقه العیث از توابع حمرین در شرق استان صلاح الدین بود، رصد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

الحشدالشعبی افزود: یگان توپخانه‌ای این نیروها برپایه اطلاعات دریافتی، تروریست‌های داعشی را هدف قرار دادند که بدنبال آن ۶ تروریست به هلاکت رسیدند.

,

عناصر باقی مانده داعش چهارشنبه شب نیز با نیروهای الحشدالشعبی و العشایری در شمال بغداد و جنوب غربی موصل درگیر شدند که در جریان این درگیری‌ها سه تن از نیروی عشایری کشته شدند.

,

در سایه آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر در عراق گروه تروریستی داعش قوت گرفته است.

,

استان‌های نینوا، الانبار، صلاح‌الدین، جنوب کرکوک و دیاله در این مدت شاهد حمله‌ها و تحرک‌های گروه‌های تروریستی بوده ؛ موضوعی که نیروهای دولتی را به انجام عملیات مختلف امنیتی در این مناطق واداشته است.

,

داعش ۲ سال پیش در عراق شکست خورد اما برخی عناصر باقی مانده در گوشه و کنار این کشور دست به حملات پراکنده می زنند.

,

سازمان ملل متحد هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که داعش موفق شده نیروهای خود را سامان دهد و اکنون به سوریه و عراق بازگشته است.

,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه