اخبار داغ

بارش برف برخی مدارس کردستان را تعطیل کرد

بارش برف برخی مدارس کردستان را تعطیل کرد
به دلیل بارش برف و کولاک، لغزندگی معابر و مسدود شدن برخی مسیرهای روستایی برخی مدارس شهرهای کردستان امروز ۲۰ بهمن ماه تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و کولاک، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و مسدود شدن برخی از مسیرهای روستایی با توجه به هماهنگی صورت گرفته با  فرمانداران شهرستان‌ها امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸  تعدادی از مدارس استان در نوبت صبح تعطیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

در این اطلاعیه آمده است: در شهرستان بیجار و حسن‌آباد یاسوکند مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و تمامی مدارس روستایی و در شهرستان دیواندره تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل اعلام شد.

,

همچنین در شهرستان سقز و منطقه زیویه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و تمامی مدارس روستایی و در شهرستان بانه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا تعطیل اعلام شده است.

,

همچنین در شهرستان مریوان مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و کلیه مدارس روستایی و همچنین در شهرستان سرواباد مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا و مدارس متوسطه اول و دوم دهستان اورامان  تعطیل اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه