اخبار داغ

معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه:

مکتب ما مکتب مقاومت است/ چهره حاج قاسم را نمی‌توان به‌راحتی معرفی کرد

مکتب ما مکتب مقاومت است/ چهره حاج قاسم را نمی‌توان به‌راحتی معرفی کرد
معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه گفت: مکتب ما مکتب مقاومت است مکتبی که می‌گوید نباید زیر بار ظلم و زور رفت و اگر زیر بار ظلم و زور برویم خار و ذلیل می‌شویم منطق مقاومت منطق استقامت و عزت و پایداری است و آمریکا می‌خواهد ما این مقاومت را نداشته باشیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، عبدالله مبینی امروز در همایش بزرگ رهروان مکتب حاج قاسم در جمع مردم شهرستان فارسان به تعدادی از ویژگی‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: حاج قاسم مردی بزرگ ، وارسته و فداکار بود که تنها به فکر نجات مردم و مسلمانان بود و با دلسوزی، ایثار و فداکاری برای مردم کار کرد.

وی در ادامه افزود: چهره حاج قاسم را نمی‌توان به‌راحتی معرفی کرد حاج قاسم هفت سال تمام با کسانی که می‌خواستند اسلام را بد نام کنند و به اسلام‌ستیزی برخاسته بودند بر خواست و آن‌ها را شکست داد و به قول خود ایشان این غده خبیثه را ریشه‌کن کردند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ با تکفیری‌ها جنگ با یک کشور نبود بلکه جنگ با 77 کشور بود که باهم متحد شده بودند تا به اسلام ضربه وارد کنند و در سخنرانی که حاج قاسم در لنگرود داشتند و این سخنرانی مصادف بود با اول محرم ایشان قول صادق دادند برای براندازی داعش تکفیری‌ها که این امر و این قول همان‌طور که خود ایشان فرموده بودند محقق شد وهم زمان تاریخ براندازی تکفیری‌ها مصادف شد با اول ربیع اول

وی اظهار داشت: در این انقلاب و نظام کارهای بسیار بزرگی انجام‌شده وهیچکدام به‌درستی رسانه‌ای نشده‌اند، ما باید بتوانیم این کارها را رسانه‌ای کنیم که این کار تنها با رفع ضعف پیام‌رسان‌ها محقق می‌شود.

وی در ادامه عنوان داشت: ترامپ برای منطقه خاورمیانه بی‌ثباتی را طرح‌ریزی کرده است تا بتواند بر روی منطقه مسلط شود و فکر می‌کند می‌تواند نگاهی که به عربستان سعودی دارد (گاو شیرده) این نگاه را هم به ما داشته باشد، ترامپ از ما می‌خواهد منابع را به او بدهیم و قدرت تصمیم‌گیری هم نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب آمریکا 46 هزار مستشار در ایران داشت و هرچه می‌خواست همان بود و اکنون نیز همین انتظار را دارد و فکر می‌کند ما به‌راحتی کارهایی که او می‌خواهد را انجام می‌دهیم او تنها هدفی که دارد تسلط بر منطقه خاورمیانه است چون هرکس بر این منطقه تسلط پیدا کند یعنی می‌تواند به‌ کل دنیا حکومت کند.

وی بیان داشت: دولتمردان ما طی 6-7 سال طی جلسات نفس‌گیر آمدند و برگه‌هایی نوشتند به نام برجام برگه‌هایی که تنها ما از اول به آن‌ها عمل کردیم و پذیرفتیم و به عهدمان وفا کردیم آن‌ها نه‌تنها به این عهد وفا نکردند بلکه تحریم‌ها را نیز بیشتر کردند.

وی افزود: مکتب ما مکتب مقاومت است مکتبی که می‌گوید نباید زیر بار ظلم و زور رفت و اگر زیر بار ظلم و زور برویم خار و ذلیل می‌شویم منطق مقاومت منطق استقامت و عزت و پایداری است و آمریکا می‌خواهد ما این مقاومت را نداشته باشیم و سعی دارد با گسترش دموکراسی غرب بر همه سلطه پیدا کند و اگر بر کشورهای همسایه سلطه پیدا کند و ساکن شود راحت می‌تواند بر ما نیز رخنه کند.

وی اشاره داشت و گفت: حاج قاسم از فهم و بصیرت بالایی برخوردار بود و بسیار راحت دست دشمن را می‌خواند برای شکست وبراندازی آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کرد و همیشه به سمت انجام کارهای درست می‌رفت تا استقلال و عزت کشور حفظ شود.

وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که آمریکا در عراق شکست خورد این بود که راهبرد طراحی‌شده امریکا در مقابل ایران با اقدامات فکورانه و مدبرانه‌ای که صورت گرفت ملت ایران از خواب خرگوشی بیدار شدند و به عمق نیات شوم آمریکا پی بردند و مقاومت خود را شروع کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا طراحی جنگ نیابتی را شروع کرد در این طرح نیروی آمریکایی در عراق وجود نداشت و از بین خوارج زمان نیروهایی را آموزش دادند و گروه‌های تکفیری را به وجود آوردند و به آموزش آن‌ها پرداختند وداعشی را به وجود آوردند که کسی فکر نمی‌کرد ما بتوانیم آن را طی 3-4 سال جمع کنیم و این داعش روزی که به نزدیکی بغداد رسید سردار بزرگ با سازمان‌دهی و فراخوانی 1300 نفر از گردان بدر زمان جنگ ایران و عراق داعش را زمین‌گیر کردند؛ و اعتقاد داشتند که می‌توان تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام /

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه