اخبار داغ

علمای اهل سنت شهرستان درمیان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی و عمومی است/ به کوری چشم دشمنان با اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی و عمومی است/ به کوری چشم دشمنان با اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم
مولوی حسینی گفت: ملت ایران هرگز تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نگرفته و امسال نیز به کوری چشم دشمنان علی‌رغم تمامی هجمه‌ها علیه نظام اسلامی با اقتدار و بیش از همیشه در راهپمایی 22 بهمن حاضر خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالعزیز خالقی امام جماعت روستای درمیان در گفت‌و‌گو با خاورستان، ضمن دعوت مردم خراسان‌جنوبی جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی و عمومی مردم ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن از نظام اسلامی و برنامه‌های مقتدارانه مقام معظم رهبری قدردانی کرده و با حضور خود مهر تاییدی بر نظام اسلامی و رهبری داهیانه آیت الله خامنه‌ای خواهند زد.
,
 
,
مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا نیز در مورد اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: هر ساله دشمنان ایران اسلامی در ایام خاص بر علیه کشور و نظام اسلامی تبلیغ کرده و شاهد هجمه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم.
,
 
,
وی با بیان این‌که ملت شریف ایران آگاه و بصیر هستند، افزود: مردم ایران هرسال با شکوه‌تر از سال گذشته در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در تاریخ ثبت شد و ملت بزرگ ایران نشان دادند که پای نظام اسلامی و مسئولان ایستاده‌اند.
,
 
,
مولوی حسینی اظهار کرد: ملت ایران هرگز تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نگرفته و امسال نیز به کوری چشم دشمنان علی‌رغم تمامی هجمه‌ها علیه نظام اسلامی با اقتدار و بیش از همیشه در راهپمایی 22 بهمن حاضر خواهند شد.
,
 
,
وی عنوان کرد: ملت ایران ملتی آگاه و بصیر هستند و امسال با حضور گسترده و با شکوه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد. چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم ایران است و دشمنان با تبلیغات سوء خود نظام و اسلام را زیر سوال می‌برند. مردم ایران برای رسیدن به استقلال، آزادی جمهوری اسلامی دارند خون و جان‌های زیادی تقدیم کردند لذا هرگز دست از نظام جمهوری اسلامی ایران برنخواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه