اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خبر داد؛

الزام کاندیداهای انتخابات مجلس برای اعلام هزینه‌های تبلیغات

الزام کاندیداهای انتخابات مجلس برای اعلام هزینه‌های تبلیغات
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: نامه ای به تمام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس داده شده تا شماره حسابی را که هزینه های تبلغات در آن واریز می شود را در اختیار فرمانداری ها قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله حیاتی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک، اظهار کرد: این طرح در راستای شفافیت مالی نمایندگان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ،,

وی افزود: فضاهایی نیز برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر ها در نظر گرفته می شود و هرگونه تبلیغات در خارج از فضاهای اعلام شده تخلف محسوب می شود.

,

وی تاکید کرد: این امر باید در جامعه به فرهنگ تبدیل شود، حتی اگر ۵۰ درصد نیز رعایت کنند از بی نظمی ها بهتر است

,

 رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: 842 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری در دوم اسفند ماه امسال در خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

,

حیاتی اظهارکرد: از این تعداد 295 شعبه اخذ رای ثابت و مابقی سیار هستند.

,

وی افزود: در انتخابات اسفندماه سال جاری بیش از ۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر رای اولی هستند.

,

حیاتی تصریح کرد: در اسفراین ۹۴ هزار نفر، بجنورد ۲۴۸ هزار، جاجرم ۲۸ هزار، راز و جرگلان ۴۰ هزار، شیروان ۱۱۵ هزار، فاروج ۳۸ هزار، گرمه ۱۹ و مانه و سملقان ۷۴ هزار نفر واجد شرایط دادن هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه