اخبار داغ

تحریم‌های ظالمانه موجب توقف فعالیت‌ها گلگهر سیرجان نشد؛

افزایش 2 درصدی تولید کنستانتره سنگ آهن نسبت به سال 97

افزایش 2 درصدی تولید کنستانتره سنگ آهن نسبت به سال 97
جمشید ملارحمان گفت: مجموع تولید کنسانتره سنگ آهن به بیش از ۱۳.۳ میلیون تن رسیده و رشد ۲ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال ۹۷ داشته است و در عین حال تولید این شرکت ۳ درصد بیش از برنامه ریزی انجام شده بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز جمشید ملارحمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید محصولات مختلف شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان، از ابتدای سال 98 تاکنون از ۲۳.۴ میلیون تن عبور کرده است، در این مدت ۱۳.۳ میلیون تن کنسانتره و ۱۰ میلیون تن گندله سنگ آهن افزون بر سال گذشته در این شرکت تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان افزود: مجموع تولید کنسانتره سنگ آهن به بیش از ۱۳.۳ میلیون تن رسیده و رشد ۲ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال 97 داشته است و در عین حال تولید این شرکت 3 درصد بیش از برنامه ریزی انجام شده بوده است.

,

وی ابراز کرد: کل تولید گندله سنگ آهن نیز از رقم ۱۰ میلیون و ۸۹ هزار تن گذشته که سه درصد بیش از رقم برنامه ریزی و اندکی بیش از مدت مشابه سال قبل است.

,

ملارحمان یادآور شد: گزارش عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نشان می دهد در بین کارخانه های فرآوری سنگ آهن، خطوط چهار تا هفت در رشد تولید پیشتاز بوده اند.

,

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان در پایان عنوان کرد: این شرکت در مدت مورد نظر توانست ۴۰۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن از غبار کارخانه تولید کند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه