اخبار داغ

کارگردان تئاتر و سینما:

هر کسی که به امنیت کشور علاقه‌مند است باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند

هر کسی که به امنیت کشور علاقه‌مند است باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند
رضا صابری گفت: امسال تمام هنرمندان مانند دیگر اقشار جامعه باید حضور پررنگی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند و خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صابری، کارگردان تئاتر و سینما در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن به بهانه‌های مختلف به ما هجمه وارد می‌کند و امروز بر کمتر کسی در کشور، بدخواهی و خباثت دشمنانمان پنهان است لذا بر تمام افرادی که به این کشور علاقه دارند واجب است تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه، یکی از راه‌های شکست نقشه‌های دشمن، مشارکت پرشور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: به نظر من هرچه مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر باشد، در واقع تیری بر چشم دشمن است، لذا حضور در این راهپیمایی نوعی وظیفه ملی محسوب می‌شود.

,

صابری ادامه داد: امسال با توجه به اتفاقات اخیر در کشور، راهپیمایی سالروز پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بیش‌ازپیش اهمیت دارد زیرا دشمن می‌خواهد مشارکت مردم را با بهانه‌های مختلف در 22 بهمن وانتخابات پیش رو کاهش دهد.

,

این کارگردان تئاتر و سینما با اشاره به مترادف شدن 22 بهمن امسال با چهلم سردار سلیمانی، گفت: به نظر من امسال تمام هنرمندان مانند دیگر اقشار جامعه باید حضور پررنگی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند و خواهند داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: باید نقش حاج قاسم سلیمانی در حفظ امنیت کشور بیشتر برای مردم ما تبیین و بیان شود لذا باید در رسانه‌ها و بخصوص رسانه ملی، نقش بی بدیل حاج قاسم در ارتقاء و حفظ امنیت کشور مطرح شود زیرا مسئله سرکوبی و نابودی داعش کم مسئله ای نیست و اگر سردار سلیمانی نبود شاید امروز ما در داخل کشور امنیت نداشتیم.

,

صابری با بیان اینکه تقارن چهل سردار سلیمانی و 22 بهمن، تقارن بسیار مبارکی است، افزود: از این رو باید مانور مناسبی در این خصوص داده شود زیرا شاید بسیاری از مردم ما نقش سردار سلیمانی را در حفظ انقلاب و امنیت کشور ندانند.

,

این کارگردان تئاتر و سینما یادآور شد: پس از 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی خوشبختانه ما در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی و تولید علم رسیده‌ایم اما متأسفانه علی‌رغم تأکیدات رهبری به بخش فرهنگ و هنر توجه جدی نشده و ما هنوز در این قسمت‌ها، کمبودهایی داریم که باید به آن بیشتر بپردازیم.

,

وی با بیان اینکه امنیت بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی است، گفت: ایران در منطقه خاورمیانه یک از امن‌ترین کشورها است که این امنیت مدیون رشادت‌های شهدا و بزرگانی مانند حاج قاسم سلیمانی است، از طرف دیگر وحدت و یکپارچگی ما نیز یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی است از این رو حضور بی‌نظیر مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی، نشان داد که مردم هنوز پیوند عمیقی با انقلاب دارند و این یکی از دستاوردهای انقلاب ماست و از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

صابری ادامه داد: به سینما به دلیل دامنه وسیع‌تری که دارد، توجه بیشتری شده است، اما متأسفانه دولت طی چند سال گذشته به تئاتر کمتر توجه کرده است و اگر دولت و وزارت فرهنگ بودجه و امکانات بیشتری به تئاتر اختصاص دهند، شاهد رشد چشمگیر این هنر هستیم و تئاتر می‌تواند به‌عنوان یک هنر پاک و تأثیرگذار نقش مهمی را در هدایت و فرهنگ‌سازی ایفا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه