اخبار داغ

جهانگیر الماسی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

قهر هنرمندان، یک بازی عجولانه و ناآگاهانه است/ ناز کردن برخی هنرمندان، تبدیل به عادت می‌شود

قهر هنرمندان، یک بازی عجولانه و ناآگاهانه است/ ناز کردن برخی هنرمندان، تبدیل به عادت می‌شود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: وقتی عملکرد و حتی مدیریت فرهنگی کشور به احساسات و هیجانات رسانه‌ای و لحظه‌ای متکی می‌شود، نتیجه اش همین می شود که برخی امروز جشنواره و تلویزیون را تحریم کرده، اما بعد در آن حاضر می‌شوند.
[

جهانگیر الماسی در رابطه با موضوع تحریم جشنواره فیلم فجر و تلویزیون توسط برخی از اهالی سینما در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اظهار داشت: وقتی عملکرد و حتی مدیریت فرهنگی کشور به احساسات و هیجانات رسانه‌ای و لحظه‌ای متکی می‌شود، نتیجه اش همین می شود که برخی امروز جشنواره و تلویزیون را تحریم کرده، اما بعد در آن حاضر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: یکی از مضرات فضای مجازی همین است که آدم‌ها به جای تأمل و فکر کردن، فقط دچار هیجان لحظه‌ای شده و برخوردهای سریع نشان می‌دهند و نتیجه‌اش همین می‌شود که شاهدش هستیم، یعنی تحریمی که بازگشت دارد.

,

این هنرمند پیشکسوت تصریح کرد: این گونه رفتارها منجر به ایجاد عادت‌هایی می‌شود که چندان درست نیست، انگار که ناز کردن برای همدیگر تبدیل به عادت می‌شود.

,

الماسی گفت: برخورد قهرآمیز، شیوه درستی برای یک هنرمند نیست، حتی بنظر من بخاطر منافع ملی خیلی مواقع یک هنرمند باید از حق خودش نیز کوتاه بیاید، اما متأسفانه این احساساتی شدن و تابع رسانه‌های بیگانه بودن منجر به از بین رفتن اتحاد می شود.

,

بازیگر فیلم سینمایی «خروج»، در رابطه با این مسئله که برخی از هنرمندان در همین انقلاب و امکانات رشد کرده اما پس از مدتی به خیلی از مسائل پشت می‌کنند، اظهار داشت: این دوستان نگاه می کنند و می بینند، کسانی که واقعا به بسیاری از ارزش‌ها پایبند بوده‌اند نه تنها کمکی به آن‌ها نشده، بلکه باعث عقب ماندن آن هنرمند از جریانات فرهنگی هم شده، به گونه‌ای که انگار سیستم هم خیالشان از وجود چنین افرادی راحت است که چه فعالیتی داشته باشند و چه نه، پایبند به انقلاب و ارزش‌هایش هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: اصلا عده بسیاری با این بازی که من قهر می کنم، از آقایان بیشترین امکانات را گرفته و دوباره مجدد بازگشته‌اند و باز دوباره قهر کرده و مجددا امکانات بیشتری گرفته‌اند و این به یک بازی نادرست تبدیل شده است و این یک نوع نادانی و ناآگاهی است.

,

الماسی در پایان اظهار داشت: وقتی فیلمساز جوانی می‌بیند که در این عرصه نیازی به دانایی و آگاهی نیست و کافی است برای پیشرفت ارتباطات قوی داشته باشد، همین راه را ادامه خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه