اخبار داغ

دادستان بروجرد:

هدف گشت‌های رضویون، تامین امنیت است/ضرورت رصد فضای مجازی

هدف گشت‌های رضویون، تامین امنیت است/ضرورت رصد فضای مجازی
دادستان بروجرد گفت: فضای مجازی یک فضای گسترده ای است که باید برای رصد و جلوگیری از برخی مشکلات، رصد این فضا صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مهدی محمدی ظهر امروز در همایش گشت های رضویون که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد اظهار داشت: گشت های رضویون با همکاری بسیج، ناجا و دستگاه قضا با هدف تامین امنیت راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: افرادی که در این گشت ها مشغول خدمت هستند، بدون هیچ چشم داشتی در ایام مختلف سال همکاری لازم را می کنند و این گشت ها براساس قانون در محلات برای ایجاد امنیت بیشتر تلاش می کنند.

,

دادستان بروجرد با تاکید بر رصد فضای مجازی عنوان کرد: فضای مجازی یک فضای گسترده ای است که باید برای رصد و جلوگیری از برخی مشکلات، رصد این فضا صورت گیرد.

,

محمدی تصریح کرد: معاندین در دو محور ناامید کردن مردم از انتخابات و ایجاد ناامنی تلاش می کنند و برای این اقدامات در فضای مجازی تحرکاتی را انجام می دهند که با رصد این فضا می توان از اقدامات معاندین جلوگیری کرد.

,

شجاعی معاون فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز در این جلسه گفت: برای راه اندازی گشت های رضویون از تمام ظرفیت همه پایگاه های مقاومت بسیج استفاده شده و در راستای ایجاد امنیت، ارتقای سطح امنیت و آسایش مردم که از اهداف مهم اجرای این طرح است اقداماتی انجام شده است.

,

وی افزود: در تفاهم نامه ناجا، سپاه و دستگاه قضا گشت های رضویون فعال شده که از ابتدای سال تاکنون دستگیری ۶۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکی، تشکیل پرونده برای ۸۷ متهم و تحویل به ناجا، دستگیری ۵۳ نفر از ارازل و اوباش، کشف پنج خودرو و موتورسیکلت و کشف ۴۶ سلاح سرد توسط گشت های رضویون انجام شده است.

,

عزت اله غلامی فرمانده انتظامی بروجرد نیز در این جلسه عنوان کرد: پلیس در کنار سایر نیروها برای ایجاد امنیت تلاش می کند و رعایت قانون در همه موارد در صدر کارها قرار دارد که این گشت ها با اهداف ایجاد امنیت در محلات فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه