اخبار داغ

مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان خبر داد؛

افتتاح فاز دوم مجتمع حیات طیبه ابن سینا در دهه فجر

افتتاح فاز دوم مجتمع حیات طیبه ابن سینا در دهه فجر
فرزاد تیموری از افتتاح فاز دوم مجتمع حیات طیبه ابن سینا به مساحت ۴۴۰۰ متر مربع زیر بنا و ۲۵۰۰ متر محوطه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل نوسازی مدارس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مجتمع حیات طیبه در ۳ فاز بهره‌برداری می‌شود، اظهار کرد: یکی از بزرگترین پروژه هایی که در سطح استان در حال ساخت است حیات طیبه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه مجتمع حیات طیبه دارای ۲۶ کلاس و ۱۳ اتاق با سیستم گرمایشی شوفاژ است، گفت: قسمت اول این مجتمع با توجه به ضرورت آموزش و پرورش در مهرماه با ۱۳ کلاس تحویل داده شد.

,

تیموری با اشاره به نیاز دانش آموزان به محیط های آموزشی مناسب، بیان کرد: فاز دوم مجتمع حیات طیبه ابن سینا به مساحت ۴۴۰۰ متر مربع زیر بنا و ۲۵۰۰ متر محوطه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان، امروز در همدان افتتاح می‌شود.

,

وی افزود: هدف از ایجاد فاز دوم مدیریت واحد است تا دانش آموز از سال اول تحصیل که کار را شروع می کند تا فارغ التحصیلی مدیریت واحد داشته باشد.

,

مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان تصریح کرد: در استان همدان بهره‌برداری از ۳ مجتمع حیات طیبه تصویب شده است؛ مجتمع ابن سینا در ششصد دستگاه امروز و مجتمع میر سید علی همدانی در شهرک شهید مدنی سال آینده افتتاح می شود.

,

 وی با بیان اینکه محل درآمد این مدارس اعتبارات دولتی است، یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۱ پروژه با مساحت ۱۲ هزار و ۴۴۱ متر مربع با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه