اخبار داغ

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

مولد خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در شهرستان خلیل‌آباد وارد مدار تولید شد

مولد خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در شهرستان خلیل‌آباد وارد مدار تولید شد
با افتتاح نیروگاه خورشیدی 20 کیلوواتی با مشارکت 2 میلیارد ریالی اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد در امام‌زاده سید حسن (ع) روستای میرآباد، ۲۰ کیلووات پنل نیروگاه خورشیدی در این شهرستان وارد مدار تولید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید احمد حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه انرژی خورشیدی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در امام‌زاده سید حسن (ع) برگزار شد، اظهار داشت: کار اجرایی نیروگاه انرژی خورشیدی 20 کیلوواتی برق در امام‌زاده سید حسن (ع) روستای میرآباد از توابع شهرستان خلیل‌آباد از 3 ماه قبل آغازشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این نیروگاه با 63 پنل 320 واتی پوشیده شده است که در نهایت برق آن وارد شبکه توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی شده تمام قطعات این سازه از بهترین‌ها انتخاب شود و از استانداردهای جهانی برخوردار باشد.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ‌بر 210 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه به‌صورت تسهیلات هزینه شده است.

,

وی با بیان اینکه این طرح به‌عنوان اولین شهرستان در سطح استان افتتاح می‌شود، اذعان کرد: اداره اوقاف در همکاری با اداره برق در راستای استفاده از انرژی پاک نصب نیروگاه انرژی خورشیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

,

حسینی در پایان عنوان کرد: از محل فروش برق تولیدی این نیروگاه ماهیانه ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان توسط شرکت ساتپا (سازمان انرژی‌های تجدید پذیر ایران) به حساب بقعه متبرکه واریز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه