اخبار داغ

امام جمعه رشت:

رهایی از وابستگی یکی از نتایج سودمند تقویت ارزش ها در جامعه/ انقلاب اسلامی در سایه تقویت ارزش های معنوی توانسته فتوحاتی در عرصه جهانی کسب کند

رهایی از وابستگی یکی از نتایج سودمند تقویت ارزش ها در جامعه/ انقلاب اسلامی در سایه تقویت ارزش های معنوی توانسته فتوحاتی در عرصه جهانی کسب کند
نماینده ولی فقیه در گیلان به خودباوری و خودآگاهی رسیدن ملت ایران از درون را بزرگ ترین فتح الفتوح انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران است.
[

به گزارش 8دی، به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی، صبح امروز در مراسم ستادی دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا(س) با اشاره به مفهوم ارزش در میان همه ملت ها اظهار کرد: ارزش در نظام جمهوری اسلامی دارای دو بعد ارزش معنوی شامل باورهای اعتقادی و قلبی و ارزش مادی شامل تولید صنعت و رفتن به سمت نوآوری های جدید جهت افزایش رفاه جامعه اسلامی است.

, به گزارش 8دی،, 8دی,

امام جمعه رشت از خودآگاهی و خودباوری مردم ایران بعنوان فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: دشمنان نگران خارج شدن ایران از وابستگی به نفت هستند زیرا میدانند با رشد سرسام آور جامعه ایرانی مواجه میشوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تقویت ارزش های معنوی حاکم بر جامعه توانست به فتوحات بزرگی در سطح بین المللی و در داخل کشور دست پیدا کند افزود: مجموع ارزش های مادی و معنوی باعث ایجاد یک نظام اسلامی تمدن ساز شده است.

,

حجت السلام فلاحتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر۴۱ساله انقلاب در تلاش جهت خروج از انواع وابستگی ها و در سالهای اخیر با شدت بیشتری بدنبال تکیه بر اقتصاد ملی و تولید داخلی است‌.

,

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ارزش ها پایه اقتدار یک جامعه را پایه گذاری میکند ابراز کرد: امروز ایران در بسیاری از حوزه ها بویژه در بخش پزشکی به پیشرفت چشم گیری دست پیدا کرده است و نگاه جهانیان به دانش طب و داروهای ایرانی جلب شده است.

,

آیت الله فلاحتی با تاکید جهت رسیدن به تمدن اسلامی تصریح کرد: با وجود رشد و پیشرفت های زیادی که در عرصه مادی و تولید ثروت داشتیم ولی خلاء هایی است که این پدر و پسر ایجاد کردند و جامعه ایرانی از دنیا عقب نگه داشتند باعث عدم رویت این پیشرفت های کشور میشود.

,

وی با اشاره به فجایع و چاله هایی که پدر و پسری پهلوی در کشور ایجاد کردند افزود: این خاندان چاهی برای ایران کندند که باید ده ها سال برای پر کردن آن تلاش کنیم و امروز هزینه هایی که در جبهه رفع و مبارزه با مشکلات قبلی میکنیم به مراتب بیشتر از هزینه هایی است که در جهت توسعه میکنیم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: هیچ کدام از کلینیک های گیلان به بهره برداری نرسید

, رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: هیچ کدام از کلینیک های گیلان به بهره برداری نرسید,

در ادامه ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی دارای ۶هزار دانشجو در۷۵دشته تخصصی و فوق تخصصی است ادامه داد: در سراسر کشور ۲۵۰کیلینیک‌ویژه افتتاح شده است ولی کیلینیک های گیلان با پیشرفت ۵۰تا ۷۰درصد رها شده هستند و هیچکدام به مرحله بهره برداری نرسیدند.

,

سالاری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل بود اظهار کرد: یادآوری ایام الله دهه فجر یادآوری شهادت طلبی و انسجام ملتی خداجو و پیرو خط رهبری و ولایت است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: امام راحل با تصمیم شجاعانه خود در ۱۲بهمن ۵۷به میهن اسلامی بازگشتند و سلسله رژیم شاهنشاهی ۲۵۰۰ساله را برچیدند و نقطه عطفی در نظام اسلامی به جا گذاشتند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان‌تصریح کرد: مبارزه با فساد در درون دستگاه های حکومتی نیازمند به انسانهای با ایمان و جهادی دارد و نظام جمهوری اسلامی در جهت مبارزه با فساد با تلاش همه جانبه خود این مسیر را طی کنند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: ۶۵۰میلیارد بدهکاری به اعضای هیات علمی، پرسنل و...کمبود و فرسودگی دستگاه ها، قدمت بالای ۵۰درصد اغلب بیمارستان های اموزشی، عدم زیرساخت های مناسب، وضعیت نامناسب خوابگاه های دانشجویی از جمله مشکلات این دانشگاه است.

,

وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در بیان اهمیت ایام الله دهه فجر گفت: مقام معظم رهبری حکم ایام الله دهه فجر و ۲۲بهمن را مانند عیدغدیر و قربان و عید فطر میدانند که ملت ایران در این راه برای خروج از محرومیت معنوی و مادی فرزندان خود را قربانی این انقلاب کردند.

,

سالاری با بیان اینکه مردم ما در راه پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱۰هزار شهید ۳۷۰هزار جانبار تقدیم نظام نموده است افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بویژه در رابطه با رعایت عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاکید فرموده است و از فساد بعنوان توده چرکین نظام یاد میکنند.

,

سالاری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با ۳۰ سال سابقه در بخش آموزش، پزشکی و بهداشتی و دارای ۴۳۶ هزار دانشجو تخصصی و فوق تخصصی در شهرستانهای گیلان است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره اقدامات در حال انجام این دانشگاه گفت: تجهیز دوبیمارستان بزرگ شرق و غرب گیلان، افزودن ۱۱ آمبولانس به اورژانس گیلان، اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه جهت پرداخت بدهکاری های تغذیه، آزمایشگاه، پروژه‌های فنی و خرید دستگاه های نظیر سی تی اسکن است‌.

,

وی ادامه داد: پیگیری ساخت بیمارستان ۲۰۰تختخوابه به کمک خیرین سلامت و حمایت مالی نهادهای بالادستی و بیمارستان ۴۰۰تخوابی سایت لاکان که با پیشرفت ۶۰درصدی از دیگر اقدامات این دانشگاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه