اخبار داغ

اصغر نقی‌زاده:

سینمای ایران پیش از انقلاب حرفی برای گفتن نداشت/ تمام مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی حل می‌شود

سینمای ایران پیش از انقلاب حرفی برای گفتن نداشت/ تمام مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی حل می‌شود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: پیش از انقلاب، سینمای ایران حرفی برای گفتن نداشت و اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم، پیش از انقلاب هیچ یک از فیلم‌های ما به جز فیلم «گاو» که در جشنواره شیکاگو جایزه گرفت و نتوانسته بودند در عرصه بین‌الملل حرفی برای گفتن داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نقی‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با صبح توس، ضمن اشاره به تقلای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا با کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه‌های مختلف مثل جشن پیروزی انقلاب و عرصه انتخابات، زمینه سرنگونی جمهوری اسلامی را فراهم آورد که سخت در اشتباه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه مردم نباید فریب حرف‌های دشمن را بخورند و باید بصیرت داشته باشند افزود: مردم ما باید از رفتار و دروغ‌های دشمن دریابند که تمام وعده‌های آن‌ها فریبی بیش نیست و اگر روزی آن‌ها بر سرکار بی آیند، باز هم مثل الان به ما دروغ می‌گویند و دلشان به حال مردم ایران نسوخته است.

,

رفتار آمریکایی‌ها با ایران، مانند رفتارشان با سرخپوست‌ها است

, رفتار آمریکایی‌ها با ایران، مانند رفتارشان با سرخپوست‌ها است,

نقی‌زاده تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا تنها به فکر جیبش است و رفتار آمریکایی‌ها با ما، مانند رفتارشان با سرخپوست‌ها است زیرا اگر در تاریخ نگاه کنید، درمیابید که در آن زمان آمریکایی‌ها با سرخپوستان قرار می‌بستند و پس از مدتی زیر قرارداد خود می‌زدند و آن‌ها را می‌کشتند؛ این رویه آن‌قدر تکرار شد که سرخپوستان به‌طور کامل شکست خوردند.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد که هیچ‌گاه نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، گفت: 22 بهمن امسال با 22 بهمن سال‌های گذشته یک تفاوت جدی دارد و آن هم تقارن آن با چهلم سردار سلیمانی است، از این رو ما باید این راهپیمایی را به کوری چشم دشمنان پرشکوه‌تر برگزار کنیم و علاوه بر آن پیروی راه سردار سلیمانی که راه عزت و افتخار بود، باشیم.

,

راه سردار سلیمانی، راه عزت و افتخار بود

, راه سردار سلیمانی، راه عزت و افتخار بود,

وی خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون حاج قاسم و امثال حاج قاسم‌ها است زیرا همان‌طور که ما در دفاع مقدس تنها با یک کشور نمی‌جنگیدیم، اگر حاج قاسم در سوریه و لبنان پرونده داعش را جمع نمی‌کرد، امروز ما باید در مرزهای جمهوری اسلامی با داعشی که حامیانی از سراسر دنیا استکبار دارد می‌جنگیدیم.

,

نقی‌زاده با تأکید بر اینکه طی 41 سال گذشته ما در عرصه‌های مختلف رشد چشمگیری داشته‌ایم، بیان کرد: اگر بخواهیم پس از انقلاب فقط یک دستاورد در عرصه سینما و تلویزیون بیان کنیم، حذف صحنه‌های جنسی و برهنگی از سینما و تلویزیون این مملکت است و به اذعان دیگر مسئولان صداوسیمای دیگر کشورها، سینما و تلویزیون ایران، تنها جایی است که می‌توان با خیال راحت محصولات آن را برای خانواده‌ها پخش کرد.

,

سینمای ایران پس از انقلاب از سینمایی برهنه به سینمایی متفکر تبدیل شده است

, سینمای ایران پس از انقلاب از سینمایی برهنه به سینمایی متفکر تبدیل شده است ,

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: امروز سینمای ایران به یک سینمای متفکر تبدیل شده است؛ اگر به تاریخ سینمای کشور نگاهی بیندازیم، پیش از انقلاب هیچ یک از فیلم‌های ما به جز فیلم «گاو» که در جشنواره شیکاگو جایزه گرفت، نتوانسته بود در عرصه بین‌الملل حرفی برای گفتن داشته باشد اما پس از انقلاب، توانسته‌ایم دو بار جایزه اسکار را دریافت کنیم.

,

پیش از انقلاب، سینمای ایران حرفی برای گفتن نداشت

, پیش از انقلاب، سینمای ایران حرفی برای گفتن نداشت,

وی در خصوص دستاوردهای ورزشی پس از انقلاب  ادامه داد: پیش از انقلاب ما تنها یک‌بار جام جهانی رفته بودیم اما پس از انقلاب ما بیش از 3 بار در جام جهانی حضور پیدا کردیم و درخشش ورزشکارانمان در دیگر عرصه‌های ورزشی نیز بر هیچ‌کس پنهان نیست.

,

نقی‌زاده افزود: پیش از این هیچ کشوری جرات تهدید و حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشت، اما ما پس از ترور حاج قاسم، با هدف قرار دارد پایگاه نظامی عین الاسد به آمریکا چنان سیلی زدیم که آن‌ها هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد لذا اگر قرار است روزی بمیریم، باید مانند مختار بمیریم از این رو آمریکا می‌داند در صورت شروع جنگ با ایران، خسارات فراوانی را متحمل می‌شود.

,

پیش از انقلاب، جرات سفت کردن یک پیش هواپیما را نداشتیم

, پیش از انقلاب، جرات سفت کردن یک پیش هواپیما را نداشتیم,

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، جرات سفت کردن یک پیش هواپیما را نداشتیم، گفت: اگر در کشور دو موضوع فساد و ضعف مدیریت حل نشود، هیچ یک از مشکلات در کشور حل نخواهد شد زیرا وقتی مردم اختلاس‌های سنگین را می‌بینند این فساد را پای کل اسلام و نظام می‌گذارند و از آن‌ها دل سرد می‌شوند لذا باید در ابتدا این موضوعات حل شود.

,

مطبوعات و رسانه‌ها مسئولان را به خاطر کم‌کاری بازخواست کنند

, مطبوعات و رسانه‌ها مسئولان را به خاطر کم‌کاری بازخواست کنند,

وی یادآور شد: متأسفانه عده از مسئولان حل تمام مشکلات کشور را به مذاکره با دشمن گره می‌زنند، که مردم نباید فریب آن‌ها را بخورند زیرا ما می‌توانیم تمام مشکلات را با تکیه بر توان داخلی حل کنیم از طرف دیگر باید مطبوعات و رسانه‌ها چنان قدرتی داشته باشند که مسئولان را به خاطر کم‌کاری بازخواست کنند و حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند.

,

نقی‌زاده با تأکید بر عدم اطمینان به دشمن، گفت: مشکلات داخل کشور با تکیه بر توان داخلی قابل‌حل است اما مگر 18 سال آمریکا در افغانستان و 15 سال در عراق حضور ندارد؟ مگر این آمریکایی‌ها چه گلی بر سر مردم این دو کشور زده‌اند که می‌خواهد امروز به سر مردم ما بزنند؟! مگر امروز مصر آمریکایی نیست؟ پس چرا هنوز مردمش بیچاره هستند؟

,

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان تأکید کرد: امروز مسئولان باید اشتباه‌های خود را بپذیرند و جلوی فسادهای ایجادشده را بگیرند تا با وحدت و یک مدیریت درست و صحیح آینده‌ای روشن را برای جمهوری اسلامی بسازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه