اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور:

ارسال ۱۰۰۰ شعر با موضوع سردار سلیمانی به دبیرخانه کنگره کوثر ناب طی ۲۰ روز

ارسال ۱۰۰۰ شعر با موضوع سردار سلیمانی به دبیرخانه کنگره کوثر ناب طی ۲۰ روز
دبیر کنگره ملی شعر کوثر ناب گفت: پس از اعلام فراخوان برای بخش جدید کنگره با موضوع سردار سلیمانی طی ۲۰ روز هزار شعر به دبیرخانه رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بسیج مداحان،آیین رونمایی از کتاب مکتب سلیمانی صبح امروز یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار آزادی معاون فرهنگی این سازمان و جمعی از پیرغلامان حسینی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور در این مراسم اظهار داشت: این سازمان فراخوان کنگره ملی شعر کوثر ناب را از ۱۲ دی‌ماه اعلام کرد و برای آن دبیرخانه مرکزی در ستاد مرکزی و ۳۲ ستاد فرعی در کشور تشکیل شد.
,
 
,
وی افزود: این کنگره در ابتدا با موضوع شهادت حضرت زهرا (س) و ۴۰ سال اقتدار بسیج برگزار شد اما بعد از شهادت حاج قاسم پیشنهاد شد بخشی دیگری نیز با موضوع ایشان اضافه شود که در این راستا طی ۲۰ روز هزار شعر به دبیرخانه رسید که این اشعار با بررسی داوران در این کتاب گرد‌آوری و تدوین شدند.
,
 
,
ارجونی با بیان اینکه مکتب سلیمانی به ما عزت داد گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی زمینه ریشه‌کنی شیطان بزرگ را رقم زد که با پیروی از آن باید عزتمندانه در تمام حوزه‌های مورد نیاز حاضر شویم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مداحان گفت: در مکتب سلیمانی ذلت و منت‌کشی برای مذاکره با شیطان بزرگ معنا ندارد بلکه باید قوی شویم تا با توطئه‌ها مقابله کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه